Web Analytics Made Easy - Statcounter


     

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، این حکم براساس مصوبه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران صادر شده است.


بنابر این گزارش دژپسند در این حکم انتصاب  بر مواردی چون، استقرار کامل سیستم جامع بیمه گری، افزایش تنوع خدمات بیمه‌ای در راستای ارائه خدمات بهینه، آسان و سریع به آحاد جامعه، متناسب نمودن ترکیب پرتفوی ‌و اهتمام در وصول مطالبات، استقرار کامل بودجه ریزی عملیاتی، پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک، استفاده از منابع بیمه به سمت تامین مالی اقتصاد و بازار سرمایه، ارتقاء توانگری مالی، افزایش بازدهی سرمایه گذاری ها و استفاده بهینه از ذخایر و دارایی ها به عنوان اولویت های برنامه ای شرکت سهامی بیمه ایران تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان