Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد گلستان از تکمیل صددرصدی واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد با کمک‌های بلاعوض کمیته امداد خبر داد و گفت: در سیل اخیر ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان نیازمند تعمیرات است. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، اسکندر اسکندری ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستادهای بازسازی بنیاد مسکن گلستان گفت: براساس ارزیابی‌های بنیاد مسکن در سیل اخیر 3300 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیازمند تعمیرات و 2637 واحد مسکونی مددجویان گلستانی باید ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اخذ 744 مورد پروانه ساخت منازل مسکونی مددجویان آسیب‌دیده از سیل افزود: تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته 890 پرونده ساخت مسکن شهری و روستایی مددجویان سیل‌زده توسط بنیاد مسکن به بانک‌ها معرفی‌شده است.

اسکندری ادامه داد: در سیل اخیر 424 مسکن شهری و 2213 مسکن روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان تخریب و نیازمند ساخت است.

قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان تشکیل شد7500 واحد مسکونی سیل‌زده لرستان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدتجلیل از جهادگران سیل خوزستان در اهواز + تصاویر

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض بنیاد مسکن، به همت مسئولان کمیته امداد، مبلغ 15 میلیون تومان کمک بلاعوض به منازل شهری و 10 میلیون تومان کمک بلاعوض به منازل روستایی مددجویان سیل‌زده گلستانی به‌منظور تحویل منازل مسکونی 100 درصد تکمیل‌شده و با کلید برای سکونت به مددجویان سیل‌زده اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در این جلسه با قدردانی از حمایت‌ها و خدمات بنیاد مسکن استان در جریان سیل اخیر ابراز داشت: چشم امید مردم و مسئولان به همت و تلاش کارکنان بنیاد مسکن در تحویل اسرع وقت و کارشناسی شده منازل مسکونی سیل‌زدگان در طول یک سال اخیر است که موجب کاهش آلام دردهای خسارت دیدگان از سیل به‌ویژه مددجویان کمیته امداد شود.

مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان در این جلسه با تشکر از تعامل و پیگیری‌های مجموعه امدادگران در جریان ارزیابی خسارت‌ها و تشکیل پرونده خسارت دیدگان تحت حمایت این نهاد از ارائه خدمات ویژه بنیاد مسکن استان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.

وی افزود: روسای ستادهای بازسازی بنیاد مسکن با اولویت و تسریع در امور رسیدگی به منازل مسکونی مددجویان، دستور داد تا هفته آینده تمامی پرونده‌های مددجویان کمیته امداد را به بانک‌ها معرفی کنند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در حال حاضر یک میلیون قطعه زمین در حال آماده‌سازی است که کار بیش از ۶۵۰ هزار قطعه انجام شده و مابقی آن ظرف چند ماه آینده اتفاق می‌افتد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علیرضا فلاحی در مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن خراسان رضوی با اشاره به اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در دوره جدید ریاست بنیاد مسکن، تسهیلات و سهمیه وام‌های سالانه طرح ویژه‌ای که از سال 1384 به تعداد 200 هزار واحد بود، برای اولین بار به 350 هزار واحد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: ما با ارتباطات خوبی که با مجموعه وزارت راه و شهرسازی داریم توانستیم برای اولین بار بحث الحاق زمین‌های محدوده شهرها به روستاها را شکل دهیم، از همین رو با توجه به تعهداتی که دولت سیزدهم دارد و قانون 4 میلیون واحد مسکونی که قرار است در 4 سال اتفاق بیفتد، در حال حاضر یک میلیون قطعه زمین در حال آماده‌سازی است که کار بیش از 650 هزار قطعه انجام شده و مابقی آن ظرف چند ماه آینده اتفاق می‌افتد.

فلاحی با بیان اینکه بنیاد مسکن همچون گذشته همواره در کنار مردم است تا مشکل مسکن آنان را حل کند، افزود: ماموریت دیگر ما بحث مسکن محرومین است، از همین رو با توجه به اینکه سازمان ملی زمین بخشنامه ای در سنوات گذشته ابلاغ کرده و محدودیت برای بنیاد ایجاد شده بود، آن دستورالعمل منحل و مقرر شد زمین 50 هزار واحد مسکن برای محرومین را تامین کنیم و امسال این سهمیه نزدیک به 17 هزار واحد است که در دستور کار قرار گرفته است.

افزایش میانگین ساخت سالانه مسکن شهری از 3 هزار به 30 هزار واحد

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:مسئله مهم دیگر بنیاد مسکن را بحث مسکن شهری ذکر کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه ما درآمد هزینه هستیم، در کنار سیاست‌های کاری خود باید مسکن شهری را فعال کنیم، در واقع میانگین سالانه مسکن شهری تعداد 3 هزار واحد بود که امسال با تفاهم نامه‌های انجام شده قرار است این میزان به 30 هزار واحد برسد، از همین رو اقداماتی در حوزه مسکن شهری در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ما بیش از 70 درصد از واحدهای مسکونی روستاها را با کمک همکارانمان در کشور و اداره ثبت سند دار کردیم و در یک برنامه مشخص شده که توسط حوزه معاونت عمران روستایی اتفاق می‌افتد، مشکل سند واحدهای باقیمانده نیز بر طرف خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه