Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، جلسه  بررسی مجدد و انجام هماهنگی درخصوص انتقال ماموریت 8 رشته از فدراسیون جانبازان و معلولین به فدراسیون ها با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری اهمیت توجه به ورزش جانبازان و معلولین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آنچه مسلم است بر اساس ساختار جدید، 8 رشته ورزش جانبازان و معلولین به فدراسیون های مربوطه انتقال یافته اند که در فدراسیون سوارکاری نیز این ماموریت جدید در قالب برنامه مشخص آغاز شده و این فدراسیون سوارکاری جانبازان و معلولین را نیز پوشش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون سوارکاری اهمیت ایجاد ساز و کارهای جدید برای انجام خوب این ماموریت را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: قطعا با افزایش ماموریت های فدراسیون باید با همکاری و تعامل بیشتر از سوی فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک همراه شود تا زمینه رشد و توسعه سوارکاری جانبازان و معلولین نیز بوجود آید.

خلیلی بهره گیری از  بخشی از اعتبارات قانون ٢٧ صدم از ٩ درصد مالیات ارزش افزوده را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: یکی از محل هزینه کرد این اعتبار در ورزش جانبازان و معلولین است که امیدواریم با توجه به حمایت خوب وزارت ورزشی جوانان، زمینه برخورداری از این اعتبار نیز برای فدراسیون های که رشته های جانبازان را پوشش می دهند، بوجود آید.
 
8 رشته ورزشی سوارکاری، تکواندو، قایقرانی، تنیس روی میز، تنیس، تیرو کمان، دوچرخه سواری و بدمینتون بر اساس قوانین جهانی از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به فدراسیون های مربوطه انتقال یافته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان رشد و توسعه مالیات همکاری و تعامل برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد