Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور گفت: فرودگاه ایلام از نظر تجهیزات ناوبری روز در ردیف فرودگاه‌های درجه یک وپر ترافیک کشور قرار دارد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ امیر مکری عصر امروز در پایان  بازدید خود از امکانات، تجهیزات و مقدورات فرودگاه  ایلام اظهار داشت: بررسی توانایی، امکانات و تجهیزات و مقدورات فرودگاه ایلام در سفر به ایلام مورد بررسی قرار داده و بحمدالله فرودگاه ایلام در تجهیز به وسایل روز ناوبری وضعیت مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سرگیری قریب الوقوع پروازهای انگلیسی به پاکستان پس از 10 سالپرواز زنجان _ مشهد مقدس از تیرماه امسال آغاز می‌شودتعمیر هواپیما علت کاهش پروازهای هواپیمایی ملی پاکستان

مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور؛ با بیان این که فرودگاه ایلام مجهز به کمک ناوبری  هوایی‌است افزود:  شرایط خاص جغرافیایی، تجهیزات روز فرودگاه ایلام را در ردیف فرودگاه‌های درجه یک وپر ترافیک کشور قرار داده است .

وی بیان کرد: آمار تاخیر و کنسل پرواز‌ها در فرودگاه ایلام در قیاس با سایر فرودگاه‌ها از آمار کمی برخوردار است و در مواقع کنسل و تاخیر آنچه مهم است امنیت پرواز و سلامت مسافران است و در شرایط جوی چاره‌ای جز کنسل و تاخیر وجود ندارد.

مکری افزود؛ رعایت استاندارد پرواز، امنیت و سلامت مسافر را اولویت نخست فرودگاه‌های کشور قرار دارد و این مهم ارزشمند است که استاندارد پرواز، امنیت و سلامت مسافربا تاخیر یا کنسلی حفظ شود.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند