Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

کنکور ۹۸/ کنکوری‌ها مجاز به روزه گرفتن هستند؟
دانشجویان در ایام منتهی به کنکور نیاز به چند ساعت استراحت دارند که باید در این زمان بیشترین بهره را از زمان خود ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار داغ مدارس غیردولتی در نظام آموزشی کشور/ لاکچری بازی غیردولتی‌ها چه دلیلی دارد؟
توسعه مدارس غیردولتی و تاکید بر این موضوع محل اختلافی برای مدافعان و مخالفان این نوع از مدارس است چرا که مخالفان معتقدند این مدرسه عدالت آموزشی را خدشه دار می‌کند.

بدون دارو‌های شیمیایی استرس خود را درمان کنید
دانشمندان در یافته‌های جدید خود به ارتباط بین میکروب‌های روده‌ای و کاهش استرس در بدن دست یافته‌اند.

خطر‌هایی که موشک‌های فضایی را تهدید می‌کند +تصاویر
زمان پرتاب موشک کارشناسان باید به نکات مختلفی توجه کنند تا پرتاب دچار اختلال و انفجار نشود. یکی از وضعیت‌های خطرناک دراین زمان وجود توفان و صاعقه است که می‌تواند تهدیدی جدی برای ماموریت فضایی باشد.

تخصیص صد در صدی اعتبارات برای اجرای طرح خدمات حمایتی / ۸ هزار پرونده تامین اعتبار شد
معاون تشخیص و پیشگیری آموزش و پرورش استثنایی گفت: از ۱۱ هزار پرونده طرح خدمات حمایتی ۸ هزار مورد تامین اعتبار شد.

اعلام خشم و انزجار از جنایت‌های صهیونیست‌ها با شرکت در راهپیمایی روز قدس/ حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی و ملی ماست
حریرچی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی هر مسلمانی است که در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کند و اعلام همدلی با مردم فلسطین است.

تحصیل ۱۰ درصد دانشجویان کشور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ اعتبار ۲ میلیارد تومانی به مناطق سیل زده داده می‌شود
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: ۱۰ درصد ظرفیت دانشجویان کشور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران تحصیل می‌کنند.

راهکاری جدید برای امکان تنفس انسان در مریخ
هر موجود جاندار برای زنده ماندن به نفس کشیدن نیاز دارد به همین دلیل برای ارسال انسان به سفر‌های طولانی مدت فضایی راهکار‌هایی برای تولید اکسیژن از خاک یا جو سیاره‌ها ضروری است.

تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون ارتقای دندانپزشکی
مهلت ثبت نام و ویرایش فرم ثبت نام آزمون ارتقای دستیاران دندانپزشکی ۹۸ تا چهارشنبه ۲۲ خرداد تمدید شد.

تولید نان صنعتی بهترین راهکار کنترل مصرف نمک/ ضرورت بازنگری بر کیفیت گندم و آرد نان‌های سنتی
رییسی گفت: راهکار اصلی کاهش نمک در نان ها، بازنگری بر کیفیت گندم و آرد یا تولید نان‌های صنعتی است.

راهکارهایی برای ترک عادت ناخن خوردن در کودکان/ لایه‌برداری پوست در منزل با ماسکی طبیعی/ عفونت گوش را با این گیاه درمان کنید
ترکیب شکر به عنوان ماده لایه بردار و روغن زیتون به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر حفظ سلامت پوست داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد