Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:34:47 GMT

کتک کاری عجیب پیشکسوتان فوتبال +فیلم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۲۹۷۰

کتک کاری عجیب پیشکسوتان فوتبال +فیلم

‍‍‍‍‍‍

شب گذشته و در حین رقابت های جام سالنی رمضان اتفاقاتی عجیب در سالن محل برگزاری این مسابقات رقم خورد.

به گزارش مشرق، در مسابقه بین دو تیم پارس جم و ستارگان ۹۸ با مربیگری مهدی تارتار اتفاقاتی بین بازیکنان دو تیم و همچنین همراهان بروز کرد که سالن را به طور کامل به تشنج کشیده و صحنه های زشتی را پیش روی حاضران سالن به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای این درگیری و زد و خورد شدید و گروهی از اعتراض مهدی تارتار سرمربی پارس جم به حضور محسن بیاتی نیا بازیکن زیر ۴۰ سال در تیم ۹۸ آغاز شد که با واکنش نود هشتی ها همراه و آنها تهدید به ترک زمین کردند.

بیشتر بخوانید: ذوق زدگی فمینیست‌ها از کتک کاری بانوان +عکس

پس از آنکه این تیم با وساطت مسئول برگزاری بازی ها به میدان برگشت، بعد از چند دقیقه تنش جدی بین خداداد عزیزی و مهدی تارتار رخ داد که باعث یک درگیری گروهی و جنگ تن به تن بین بازیکنان شد.بازیکنانی که از شاخص ترین آنها میتوان به پرویز برومند، محمد نوازی، خداداد، مهرداد میناوند، اسماعیل حلالی و… اشاره کرد.

اما پس از دقایقی طولانی و در شرایطی که به نظر دعوا جمع شده بود و دعوا فرو نشسته بود، بازیکنان در حال ترک سالن به سمت منزل بودند که درگیری دیگری در محوطه بیرونی سالن بین اسماعیل حلالی و همراهان تیم پارس جنوبی رقم خورد که دوباره آتش درگیری ها را شعله ور کرد.

از این صحنه های زشت ویدیوهایی منتشر شده که غیرقابل باور به نظر می‌رسد. به خصوص که حاضران آن برخی از چهره های فوتبال ایران هستند که به میان‌سالی و عاقله مردی رسیده و قاعدتاً نباید بر سر یک بازی فوتبال چنین جنگ و دعوایی با یکدیگر به راه بیاندازند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی پیشکسوتان فوتبال کتک کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

 

 

دیگر خبرها

  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟