Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@02:10:06 GMT

می‌خواهم در رئال بازنشسته شوم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۳۰۴۷

شایعات فراوانی در چند روز اخیر مبنی بر خروج سرخیو راموس کاپیتان متعصب رئال مادرید از این باشگاه به گوش می‌رسد و رسانه‌ها درباره تیم آینده این مدافع اسپانیایی هم گمانه زنی‌هایی کرده بودند.

به همین دلیل راموس امروز در کنفرانس خبری پاسخگوی خبرنگاران شد و درباره خروج از رئال گفت: می‌خواهم هواداران رئال هر گونه شک و تردید را از خود دور می‌کنند و اعلام می‌کنم که می‌خواهد در رئال مادرید تا زمان بازنشستگی بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حاضرم قراردادم را تا آخر عمر تمدید کنم و حتی رایگان بازی کنم. رابطه ام با پرس مانند پدر و پسر است.  باید در مورد آینده‌ام اعلام کنم که یک مادریدی هستم و کاملا هوادار تیم هستم. می خواهم در این جا بازنشسته شوم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئال مادرید بازنشستگی بازنشستگی رئال مادرید رسانه سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اشتباه مرگبار نویر و گل اول رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) «گوسفند مارکوپولو»؛ گوسفند وحشی افغانستانی که آمریکایی‌ها برای کشتنش ۴۰ هزار دلار خرج می‌کنند! (تصاویر) «موش دو پای بلوچستان»؛ کوچکترین کانگورو جهان که هرگز آب نمی‌خورد! (تصاویر) سگ افغان؛ لجبازترین، احمق‌ترین و زیباترین سگ دنیا! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۹۲
  • (ویدئو) اشتباه مرگبار نویر و گل اول رئال مادرید
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید
  • دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط ناچو که به دلیل خطا مردود اعلام شد / فیلم
  • بایرن درس نمی‌گیرد: به رئال توهین کنید، بد می‌بینید! ‏
  • دسایی: امباپه به جای رئال مادرید، راهی لیگ عربستان می شود
  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم