Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس، روز حیات مجدد اسلام است . امام خمینی ره
روز قدس، روز برچیده شدن بساط مستکبرین، متجاوزین و زیاده خواهان عالم است که این وعده صادق الهی است که محقق خواهد شد .
امروز درحالی که جهان چشم بر جنایتها، توحش و کودک کشی ها بسته و در سایه سکوت مرگبار مدعیان دروغین اسلام ؛دولت مستکبر و متخصام آمریکا و رئیس جمهور ابله ش، " معامله قرن" این اقدام بیشرمانه و فاجعه بار را به راه انداخته تا شاید نفس های به شماره افتاده بازیگران شکست خورده غاصب و سفاک را رمق دهد و با انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس و حمایت از اعلام این سرزمین مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی، سعی در عادی سازی این نقشه کثیف و بی شرمانه خود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما هیهات؛ این خواب آشفته ای است که جان برکفان حق و حقیقت و جبهه مصمم و با اراده مقاومت نخواهند گذاشت تعبیر شود و آرزوی نیل تا فرات جای خود را نه به شعار که بلکه به حقیقت محتوم و وعده داده شده " القدس لنا" خواهد داد و پابرهنگان و مستضعفین زخم خورده وارثین واقعی این میعادگاه انبیا و اولیای الهی خواهند بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم روز دار باب الرضا- گنجینه معرفتها دعوت می کند تا باردیگر در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل « رحمه الله » و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری « مد ظله العالی » ، در روز جمعۀ هفته آتی ، ( 10 خرداد ) روز جهانی قدس ؛ با قلبهایی آکنده از اخلاص و معنویت ، در کنار " جبهۀ بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی " و در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه وآوارگان بی پناه فلسطین، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی ، استقلال ، حقانیت و مظلومیت سر داده و دوشادوش امت واحده اسلامی، خالق شکوه و حماسه ماندگار دیگری باشید.
وعدۀ ما ، جمعــه 10خــرداد ماه؛ راهپیمایی روز جهانی قدس
ستاد انتفاصه و قدس- شورای هماهنگی تبلیغات خراسان شمالی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم