Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسلم حدیدی قائم مقام مؤسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه  بابیان اینکه از چهار ماه پیش فراخوان برگزاری این رویداد کارآفرینی در سطح استان اعلام شد، اظهارکرد: در این دوره از رویداد کارآفرینی نیشتمان ۱۲ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف و دو تیم دانش آموزی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در برگزاری این رویداد تلاش کرده ایم تا ۱۴ چالش مهم جهانی همانند انرژی، مدیریت پسماند، آلودگی هوا و ... را به عنوان الگو گرفته و در یک قالب بومی در حوزه کارآفرینی روی آن‌ها کار کنیم.

قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در ادامه بابیان اینکه برای اولین بار داوری ایده تیم‌های حاضر در این رویداد بصورت آنلاین انجام می‌گیرد، گفت: باتوجه به اینکه برای اولین بار است که رویداد‌های کارآفرینی با این سبک و مدل در کشور برگزار می‌شود، به وزارت علوم پیشنهاد داده ایم تا رویداد کارآفرینی نیشتمان کرمانشاه را به عنوان یک الگو موفق در سایر استان‌ها ترویج کند.

حدیدی همچنین درباره انتخاب عنوان "نیشتمان" برای برگزاری این رویداد هم گفت: هرچند رویداد‌های کارآفرینی در دنیا با نام‌هایی همچون پیچ و یا ویکند شناخته شده هستند، اما جهاد دانشگاهی کرمانشاه باتوجه به تلاش برای بومی کردن رویداد‌های کارآفرینی خود، از واژه کُردی "نیشتمان" که به معنای ملت و دور هم نشستن است استفاده کرده تا نشان دهد که رویداد‌های کارآفرینی این موسسه مطابق با سنت‌های فکری بومی مردم استان است.

وی همچنین ازبرنامه ریزی برای سوق دادن کلاس‌های تئوری کارآفرینی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه به سمت رویداد محور شدن خبرداد و گفت: این نهاد آموزشی در راستای آشنایی دانشجویان رشته کارآفرینی با مدل‌های مختلف کسب و کار، از سال گذشته زمینه‌ای فراهم کرده تا دانشجویان این رشته به جای ۱۶ جلسه کلاس تئوری کارآفرینی، بصورت عملی وارد این بحث شوند.

انتهای  پیام/ز


برگزاری رویدادهای کارآفرینی در جهاد دانشگاهی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» تا ۱۰ اردیبهشت در گذر تاریخی- فرهنگی چهارباغ ادامه دارد.
سیروس خوراسگانی افزود: شهروندان اصفهانی می‌توانند در این مدت، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گذر فرهنگی چهارباغ از ویژه برنامه‌های این رویداد بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: رادیو چهارباغ، تاریخ شفاهی کسبه قدیم چهارباغ، نمایش اصفهان قدیم، برپایی غرفه‌های ابربازی و بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی، غرفه کودک، نمایشگاه صنایع دستی و جشن شبانه از جمله برنامه‌های این رویداد است.
مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: رویداد‌های دیگری مانند شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، نمایش‌ها و سرود‌های آئینی، مذهبی، ملی و اصفهانی نیز در قالب رویداد چهارباغ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برپایی کاروان اصفهان قدیم در روز‌های نهم و دهم اردیبهشت، برگزاری همایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همایش اسکیت سواران نونهال در روز پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح، اجرای همایش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه و برپایی ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی ارائه غذا‌های سالم در روز جمعه ساعت ۱۶ از دیگر رویداد‌های این برنامه است.
وی ادامه داد: این رویداد ویژه، با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و شهرداری‌های مناطق ۱ و ۳ اصفهان برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»