Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@14:18:04 GMT

‌روز قدس تجلی گاه رشادت و پایمردی امت اسلام است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۳۲۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم گفت: روز قدس روز تجلی گاه رشادت و پایمردی، اراده استوار وترلزل ناپذیر و حمایت‌های جانانه و شور انگیز امت‌های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: بی شک رستاخیز شورانگیز وخیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، رویا‌های صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته می‌سازد و کاخ آروز‌های خام و دست نیافتنی آنان را در هم فرو می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاضلی تصریح کرد: مردم غیور و انقلابی شهرستان خاتم همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه و حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر خروش قهرمانانه خود را علیه اشغالگران غاصب قدس به به نمایش می‌گذارند و همگام با هموطنان و سایر ملت‌های مسلمان دنیا نفرت خورا از صهیونیسم ابراز می‌دارند و با فریاد‌های مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین استکبار جهانی سرخواهند داد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکان در ماه مبارک رمضان از آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان خاتم دعوت می کنم تا در راهپیمایی یوم الله قدس حضور داشته باشند و انزجار خویش را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و وحدت واتحاد اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس شریف به نمایش گذارند.

مسیر راهپیمایی درشهرستان خاتم:

شهر هرات راس ساعت ١٢ از میدان جمهوری تا مسجد جامع

دهستان چاهک ساعت ١٠:٣٠ صبح از بانک کشاورزی تا مسجد ولیعصر

شهر مروست ساعت ١٢ از چهار راه شهدا، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان مصلی تا مسجد مصلی برگزار می‌شود. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست

امام جمعه زنجان گفت: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: مکتب شیعه با خون شروع و با خون هم ماندگار شده است و محراب و عبادت شیعه نیز عطر خون می‌دهد.

وی ادامه داد: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان است و قطره قطره خون شهدا بر دوش ما سنگینی می‌کند و موجی که خون شهدا ایجاد می‌کند ثمرات و برکات زیادی دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند و امروز آنچه در منطقه شاهد آن هستیم گسترش اندیشه انقلاب اسلامی است به طوری که در غرب آسیا تصمیمی بدون نظر ایران گرفته نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا در عرصه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی تولید قدرت کردند که از جمله آنها می‌توان به مجاهدت شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و ابتکار شهید طهرانی‌مقدم در صنعت موشکی اشاره کرد.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق اظهار داشت: همه جبهه استکبار و کفر و ده‌ها کشور قدرتمند هرچه سلاح داشتند به میدان آورده بودند تا موشک و پهپادی عبور نکند و لایه‌های مختلف را برای این موضوع پیش‌بینی کرده بودند.

وی عملیات وعده صادق را از لحاظ راهبردی فوق‌العاده پیشرفته دانست و گفت: گرچه سپاه پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود را در این عملیات استفاده نکرد، اما همین موشک‌ها به طور کامل اهداف پیش‌بینی شده را منهدم کردند که به لطف خدا موجب عزت و افتخار برای کشور و وحدت داخلی شد.

کد خبر 747881

دیگر خبرها

  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند