Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت‌الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در استان و احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی مشترک از قشر‌های مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند. متن این پیام بدین شرح است: 

«فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز مستضعفان جهان اسلام است. امام خمینی(ره) روز قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و امید ملت‌های در بند و جلوه گاه مقاومت، مبارزه و استکبار ستیزی جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه‌دار، انقلابی و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان هم صدا با هموطنان فهیم و انقلابی و ملت‌های مسلمان و مردم آزاد اندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهد بود و با خنثی‌سازی توطئه‌ها، تفرقه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست را محقق می‌سازد.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان، از اقشارمختلف مردم که دل در گرو عزت و سربلندی ملت و کشور اسلامی ایران دارند؛ دعوت می‌کنیم با الهام از آموزه‌های جاودان  اسلام و قرآن در رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای ولی امرمسلمین و مقام معظم رهبری " مدظله العالی" در مراسم راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن روز قدس حضور یابند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز قدس سیستان و بلوچستان قلب نماینده ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)