Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح کشور، روندی رو به رشد دارد، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و سلامت، امری مهم و ضروری است.

علی لاریجانی در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) در قم عنوان کرد: سهم استان قم به لحاظ سرانه ورزشی، پایین است و باید اجرای پروژه‌های بیشتری در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در قم مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و سلامت امری مهم و ضروری است. توسعه اماکن ورزشی در قم می‌تواند بخش زیادی از نیاز مردم و جوانان در افزایش سلامت و نشاط را تأمین کند.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح کشور، روندی رو به رشد دارد و پروژه‌های ارزشمندی نیز در حوزه خدمات اجتماعی عملیاتی شده است.

لاریجانی بیان کرد: جوانان به تحقق پروژه‌های مفرح و ورزشی نیاز دارند، وزارت ورزش و جوانان در سال‌های اخیر، تعداد زیادی از پروژه‌ها و طرح‌های ورزشی را در شهرها و استان‌های مختلف دنبال کرده است.

 قوانین حمایتی در جهت توسعه فضاهای ورزشی در مجلس تصویب شده است

وی گفت: خوشبختانه قوانین حمایتی در جهت توسعه فضاهای ورزشی در مجلس تصویب شده است و در برنامه ششم توسعه کشور، کمک‌های خوبی برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اختصاص سهمی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده در راستای گسترش سرانه ورزشی در استان‌ها یکی از این رویکردهای مهم است.

وی بیان کرد: واگذاری طرح‌های نیمه‌کاره به بخش خصوصی، یکی دیگر از اقداماتی است که می‌تواند در توسعه فضاهای ورزشی اثرگذار باشد. در قم طرح‌های خوبی از طریق ظرفیت‌های قانونی به بخش خصوصی واگذار شده است.

لاریجانی اظهار کرد: به واسطه شرایط اقتصادی جامعه باید در جهت سلامت مردم، حمایت‌های جدی‌تری صورت گیرد.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه بیان کرد: این منطقه از جمله مناطق محروم قم است و به همین دلیل در کلنگ زنی و همچنین افتتاح این پروژه در قم حضور یافتم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهرام عظیمی با اشاره به این موضوع که دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با تمام توان در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد اظهار داشت: درحال جمع‌آوری اطلاعات به منظور مشارکت حداکثری روستاییان در رونق تولید تجهیزات و لوازم ورزشی براساس آمایش سرزمین هستیم و همچنین بدنبـال شناسایی ظرفیت روستائیان و عشایـر سراسرکشور در این حوزه‌ایم.

وی افزود: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم. براین اساس درآمد و اقتصاد روستا با تولید لوازم ورزشی پایدار و چند هدف دیگر نیز تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت هموطنان ساکن روستا می‌تواند به رونق تولید لوازم ورزشی کمک کرده چرا که هزینه تمام شده آن پایین‌تر است.
در نظر داریم همزمان، با برگزاری جشنواره‌های بومی، محلی در سراسر کشور، بازارچه‌های محلی جهت عرضه تولیدات ورزشی روستائیان احداث شود.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: قطعاً برگزاری بیش از هزار جشنواره در کشور فرصتی مغتنم برای عرضه لوازم و تجهیزات ورزشی تولید شده توسط ساکنین روستا‌ها خواهد بود. درحال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در زمینه تولیدات ورزشی مشغول به کار هستند که با فراهم کردن زمینه ورود روستانشینان و عشایر این آمار توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

وزارت ورزش و جوانان

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم