Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید ماندنش در سانتیاگو برنابئو را تایید کرد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس، کاپیتان متعصب تیم فوتبال رئال مادرید در پاسخ به شایعات مربوط به حضور در سوپر لیگ چین، تضمین کرد در جمع سفیدپوشان پایتخت اسپانیا می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در کنفرانس خبری که به همین مناسبت ترتیب داد، گفت: من کاپیتان باشگاه هستم و محبت و حمایت همکارانم را احساس می‌کنم. همکارانم مرا می‌شناسند و هیچ یک شکی نداشتند به کارم در اینجا ادامه خواهم داد. هنوز آن لحظه فرا نرسیده است. تا زمانی که بدنم توان داشته باشد، ادامه خواهم داد. هرگز راهی تیمی که رقیب رئال مادرید باشد، نخواهم شد و وقتی کنار می‌کشم که ببینم دیگر بدنم توان بازی در بالاترین سطح را ندارد. وقتی طرفین یک هدف داشته باشند، کار آسان می‌شود. فشار موجود در یک بعد از ظهر حل و فصل و همه چیز فراموش شد. 

راموس در ادامه افزود: اگر بازیکن دیگری بیاید و درآمد بیشتری داشته باشد، من مشکلی ندارم. من از دستمزد و قراردادم رضایت بالایی دارم. پرس می‌داند که باید در مورد تمدید قراردادم حرف می‌زدیم و برای بیش از یک سال، کسی برای این کار سراغ من نیامد. 15  روز دیگر یک مراسم ازدواج در پیش دارم و می‌خواهم واقعا فلورنتینو را در آغوش بگیرم؛  نه این که در یک عکس تظاهر به این کار کنم.

مدافع رئال مادرید خاطر نشان کرد: پیشنهاد چینی روی میز است؛  از آن پیشنهادهایی که هر وقت پایم خسته شد، سراغش می‌روم. هیچ وقت به رفتن فکر نکردم یا درخواست خروج ندادم. فعلا در مورد مسائل مالی صحبت نکرده‌ایم. همکاری ما بر اساس اعتماد و صمیمیت است. ابهاماتی وجود داشت؛ چیزهایی که مرا اذیت می‌کرد و بهترین راه این بود که رو در رو صحبت کنیم. خیلی وقت است با فلورنتینو در مورد پول حرف نزده‌ام، چون می‌خواهم همین جا بمانم. 

کاپیتان رئال در پایان افزود: اصلا به دنبال جدایی از ٰرئال مادرید نیستم. رویای من خداحافظی کردن در همین جا است و رئیس می‌داند  همیشه به او گفتم نخواهم رفت. حاضرم حتی بدون دریافت حقوق بازی کنم. رابطه ما پدر- پسری است و ما خیلی یکدیگر را دوست داریم.  گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد من مطرح شد. می‌خواهم همین جا بازنشسته شوم. قصد دارم این فصل بد را به گذشته بسپارم و وقتی می‌روم، از دری بزرگ، با پیروزی و آن‌طوری که شایسته هستم، بروم.

فوتبال جهان| مذاکره محرمانه یک تیم قطری با سرخیو راموس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سرخیو راموس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرخیو راموس سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم

در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات مسترز مادرید، شامگاه سه‌شنبه رافائل نادال قهرمان پنج دوره که آخرین سال دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند مقابل ییری لهچکا مغلوب شد و با این مسابقات وداع کرد. 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند