Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@10:28:59 GMT

جزئیات نامه اسماعیل هنیه به سران کشورهای اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۳۶۷۸

 اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نامه‌هایی خطاب به سران، پادشاهان و حکام کشورهای اسلامی که در چهاردهمین نشست مکه شرکت خواهند کرد از آنها خواست که برای حمایت از قدس اقدامی فوری و حرکتی مؤثر انجام دهند.

هنیه با اشاره به خطرات و چالش‌های بزرگی که مسئله فلسطین با آن مواجه است و تشدید اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و نوار غزه گفت: دولت آمریکا آشکارا از اسرائیل و برنامه‌های نژادپرستانه و جنایتکارانه این رژیم حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که دولت آمریکا از طریق مثلث کوشنر، گرینبلات و فریدمن اقدامات مشکوکی را با هدف بازاریابی برای طرح‌ها، راه‌حل‌های سیاسی و اقتصادی خود انجام می‌ده و همه این اقدامات در اصل برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و ضربه زدن به حقوق ملت فلسطین است.

هنیه از سران کشورهای شرکت کننده در کنفرانس مکه خواست که نقشه راهی برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین تدوین کرده و خواسته‌های ملت فلسطین در آزادسازی سرزمین و بازگشت به وطنشان را محقق کنند.

وی از سران کشورهای شرکت کننده در نشست مکه خواست که اقدامی فوری و تاثیرگذار برای محافظت از شهر قدس اشغالی، مسجدالأقصی، مقدسات اسلامی و مسیحی و مقابله با سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بر اهمیت حمایت از مقاومت اهالی قدس و جلوگیری از یورش‌های مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالأقصی تاکید کرد.

هنیه بر مخالفت و ابطال همه طرح‌های دولت آمریکا و آنچه معامله قرن نام گرفته تاکید کرد و درباره خطرات ضربه زدن به حقوق ملت فلسطین و آرمان‌های آنها هشدار داد.

دو نشست اضطراری شورای همکاری خلیج‌فارس و نشست اتحادیه عرب در شهر مکه قرار است فردا نهم خرداد در شهر مکه برای بحث درباره پیامدهای حمله هواپیماهای بدون سرنشین به تاسیسات نفتی عربستان و حملاتی به چهار نفتکش در نزدیکی بندر «الفجیره» در دریای عمان، برگزار شود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حماس کشورهای اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی اسماعیل هنیه فلسطین روز جهانی قدس رئیس دفتر سیاسی حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر

۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است
  • افزایش احتمال توقف جنگ در غزه
  • وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است
  • احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است | توافقاتی داشتیم که...
  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است