Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح‌الله حقیقی در ستاد هماهنگی مدیریت شهری استان زنجان با تاکید بر این‌که طرح‌ها باید اولویت‌بندی شده و نظرات مردم در اولویت باشد، اظهار کرد: مردم باید بدانند خروجی مدیریت شهری چیست. بازدیدها نیز باید به صورت مستمر بوده و گزارش‌های نهایی به رسانه‌ها ارائه شود. 
استاندار زنجان با اشاره به لزوم پیگیری مواردی از قبیل سنگ‌فرش کردن داخل بازار سنتی توسط ستاد هماهنگی مدیریت شهری، ادامه داد: لازم است که برخی سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جلسات ستاد مدیریت شهری حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انتظامی نیز حتما باید دعوت شود تا هم ایرادات حفاری خود را جبران کند و هم برای دفعات بعدی تعهد بدهد. البته شهرداری می‌تواند این مسئله را بر عهده بگیرد. 
وی با تاکید بر این‌که جلسات ستاد مدیریت شهری باید از شخصی بودن خارج شود، افزود: تصاویر قبل و بعد خدمات شهری در اختیار شهروندان قرار بگیرد. بازدید مرتب از اجرای طرح‌ها نیز حتما مد نظر باشد. اوایل امسال اعتراض‌ها به لکه‌گیری خیلی زیاد بود ولی خوشبختانه در حال حاضر کمتر شده است؛ چراکه مردم اقدامات صورت گرفته را مشاهده می‌کنند. 
حقیقی با ابراز خرسندی از فعال‌تر شدن ستاد مدیریت شهری، تصریح کرد: در خصوص حفاری‌ها نیز باید زمان ختم طرح مشخص باشد. در خصوص استحصال شهرداری از معدن موجود در روستای احمدکندی نیز طی هفته آتی و پس از معارفه فرماندار جدید، مسئله از نزدیک بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مناطق محروم آسفالت معابر نماینده عالی دولت استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان

مالک باقری، گفت: تمام کانال‌های حفرشده  پرژه فیبر نوری در معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها در منطقه یک شهری به میزان ۸۵ هزار متر، آسفالت شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک کرمان  تصریح کرد: در کنار آسفالت کانال‌های پروژه فیبر نوری، لکه‌گیری آسفالت نیز در این معابر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد