Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی راد نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت: در واقع این طراحی امام(ره) برنامه ریزی راهبردی و دقیقی بود که دشمنان اسلام را نشانه گرفت و این روز به عنوان میراث راهبردی و یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام (ره) تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه امام از همان ابتدای حرکتشان نابودی اسرائیل را مد نظر داشتند افزود: اسرائیل دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان است و ما بر اساس آموزه های دینی وظیفه داریم در قبال ظالمان بایستیم و امام این تکلیف را برای مسلمانان از همان ابتدا اعلام کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز تمام جهان اسلام و ملت ها به دفاع از قدس شریف می آیند گفت: اسرائیلی که با شعار از نیل تا فرات آمده بود امروز به برکت جریان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در کنار مرزهای خودش هم امنیت ندارد که حتی امروز غزه هم اسرائیل را تهدید می کند.

حجت الاسلام رضوی راد آمادگی حزب الله لبنان در برابر اسرائیل متجاوز را از دیگر برکات حرکت امام خمینی(ره) دانست و افزود: حزب الله لبنان اعلام کرده که اگر کوچکترین تجاوزی ببیند با قاطعیت پاسخ خواهد داد و این موضوع در سوریه و عراق هم اینگونه است.

وی با تأکید بر اینکه تفکر بسیج و انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده بیان داشت: اینها ثمره روز قدسی است که امام خمینی(ره) اعلام کرد و هرچه به جلوتر پیش می رویم امنیت این رژیم کودک کش و غاصب ضعیف تر و جبهه مقاومت روز به روز تقویت می شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز مقاومت در جای‌جای سرزمین‌های اشغالی ریشه دوانیده و موجب هراس رژیم صهیونیستی شده افزود: امروز شاهد این هستیم که حماس به نیرویی تبدیل شده که اسرائیل را تهدید می کند و دیگر شهرک نشینان صهیونیستی امنیتی را در آنجا احساس نمی کنند که اینها همه ثمره فریاد زدن های روز قدس است.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی ها کشور و ملت را بیدار می کند عنوان کرد: روز قدس روز ابلاغ هشدار امت اسلامی به دشمنان اسلام است و امسال هم  امت اسلامی در روز قدس نشان خواهد داد که آرمان فلسطین و قدس شریف همچنان زنده و جاری است.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به اینکه در روز قدس باید همه کسانی که از قرآن و اهل بیت(ع) دفاع می کنند برای دفاع از قدس شریف به خیابان ها بیایند تصریح کرد: کسانی که مدافعان راه کربلا و عاشورا هستند در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کنند و بر علیه جبهه استکبار، رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای خیبث و حامیان آنها شعار دهند و از این اهداف اسلام و انقلاب دفاع کنند.

وی روز قدس را برگرفته از اهداف قرآنی اسلام و قرآن دانست و خاطر نشان کرد: به فرموده امام بزرگوار روز قدس روز اسلام است و ما موظفیم برای دفاع از اسلام به صحنه بیاییم و بدانیم فریادهای ما علیه ظلم و استکبار قطعا نتیجه بخش خواهد بود و باعث عزت ما می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت