Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و کاپیتان سابق یوونتوس، هدایت نراتزوری را برعهده گرفت.

طرفداری- مطابق انتظار ساعاتی پس از اخراج لوچانو اسپالتی، آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید اینتر معرفی شد.

با تایید باشگاه اینتر؛ آنتونیو کونته سرمربی جدید نراتزوری است. از چند هفته پیش همکاری او با باشگاه اینتر قطعی شده بود و سرانجام با پایان فصل و اخراج اسپالتی، آنتونیو کونته رسما هدایت اینتر را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه اینتر اشاره ای به جزئیات قرارداد این مربی نشده است اما دی مارتزیو و رومانو قبلا اعلام کردند که قرارداد کونته با اینتر سه ساله است و برای هر فصل 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است

اینتر روی همکاری طولانی مدت با سیمونه اینزاگی حساب کرده است.

طرفداری | جوزپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، تأکید کرد که این تیم می‌خواهد با سیمونه اینزاگی به کار خود ادامه دهد و قرار است در نقل و انتقالات تقویت شود. ماروتا قبل از شروع بازی با تورینو به DAZN گفت:

حس رضایت فوق العاده ای داریم، بهترین قسمت جشن هنوز فرا نرسیده است. حضور در اتوبوس قهرمانی؟ نه من نخواهم رفت. بازیکنان، اعضای کادر و سرمربی قهرمانان واقعی تیم هستند؛ من در پیاتزا دومو منتظر آنها خواهم بود.

 برای تصمیم گیری به شجاعت نیاز است

این تیم پیشرفت کرده و ما از طریق شکست ها، تجربه کسب کرده ایم. اینها مقدمات مهمی برای رسیدن به نتایج فوق العاده هستند. وقتی تیم بزرگی را مدیریت می کنید، اوضاع متفاوت است. فشار وجود دارد؛ شما باید تصمیم بگیرید و مسئول باشید. همچنین برای تصمیم گیری با وجود انتقادات، به شجاعت نیاز دارید.

 ادامه کار با اینزاگی

اینزاگی در امتحان قبول شد و چرخه برد با او شروع شده. او ثابت کرده که یک مربی خوب و برنده است. ما می خواهیم با او ادامه دهیم، هنوز حتی نیمی از این مسیر را هم طی نکرده ایم. تیم باید تقویت شود. یک نقل و انتقالات خلاقانه انتظار ما را می کشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری