Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امسال نیز با فرا رسیدن روز جهانی قدس مردم خداجوی همدان همگام با برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ در ۷۰ نقطه از استان، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌ کنند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان همدان از ساعت ۱۱ صبح با اجتماع مردم در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و با پیمودن مسیر خیابان شریعتی، میدان شریعتی و خیابان پاسداران ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم روزه دار همدان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) میزبان حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون ولایی و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی آماده سخنرانی هستند.

در ملایر نیز مردم راهپیمایی خود را از میدان شهید جوکار آغاز کرده و با پیمودن مسیر‌های خیابان شهدا، میدان امام خمینی (ره) و خیابان شهید وفایی، در مصلی این شهر تجمع می‌کنند.

سخنران این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان است.

مردم روزه دار نهاوند مراسم راهپیمایی روز قدس را از ساعت ۱۱ صبح با تجمع مقابل مسجد شهید حیدری آغاز کرده و پس از پیمودن مسیر‌های خیابان مرحوم شریعتی، میدان امام خمینی (ره) و مصلی نماز جمعه، شنوای سخنرانی سردار صدیق، عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) هستند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان تویسرکان از میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و با پیمودن خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید مطهری و مسجد جامع ادامه می‌یابد.

در این مراسم حجت‌الاسلام خداداد الفتی رئیس عقیدتی سیاسی پدافند غرب کشور سخنرانی می‌کند.

مردم خداجوی اسدآباد نیز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از ساعت ۱۱ صبح پس از پیمودن خیابان امام خمینی (ره)، میدان امام خمینی (ره) و میدان غدیر، در مصلی این شهر تجمع کرده و فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

اکبر رنجبر زاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم است.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رزن ساعت ۱۱:۳۰ صبح از مقابل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) آغاز شده و با پیمودن بلوار امام خمینی (ره)، میدان شهدا و برعکس تا مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ادامه می‌یابد. حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در این روز پیرامون مسئله قدس سخنرانی می‌کند.

مردم خداجوی شهرستان بهار نیز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از ساعت ۱۱ صبح پس از پیمودن میدان شهدا، خیابان امام خمینی (ره)، میدان امام خمینی (ره) وچهار راه شهید سلیمانی، در مصلی این شهر تجمع کرده و فریاد "مرگ برآمریکا" و مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

سردار سعید فرجیان زاده سخنران این مراسم است.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان فامنین ساعت ۱۱ صبح از مسجد جامع آغاز شده و با پیمودن خیابان امام خمینی (ره)، میدان آزادی، بلوار پروفسور دولتی، خیابان کشاورز، خیابان معلم و خیابان امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد.

سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه همدان در این روز پیرامون مسئله قدس سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/ب

برنامه‌های روز قدس در استان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • مطهری امام
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان