Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم برانکو قهرمان جام حذفی شود یک کار جاودانه انجام داده و باید یک دست مریزاد اساسی به او گفت. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان و صعود این تیم به فینال جام حذفی فوتبال اظهار داشت: به کادرفنی، بازیکنان،‌ مدیریت و به خصوص هواداران خوب پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه سپاهان میزبان بود، اما پرسپولیس تسلط و مالکیت بیشتری داشت، تیم برتر میدان بود و توانست موفق هم شود. این بازی حساسیت زیادی برای تیم قلعه‌نویی داشت و چیزی که واضح بود پرسپولیس نسبت به سه‌، چهار بازی قبلی خود بهتر بازی کرد و استرس و خستگی در این تیم دیده نمی‌شد.

وی در خصوص شانس بالای این تیم برای پیروزی برابر داماش و قهرمانی در جام حذفی عنوان کرد:  قطعاً روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر است. اگر تیم برانکو قهرمان جام حذفی هم شود و در قهرمانی دبل کند، یک کار جاودانه انجام داده‌ و باید یک دست مریزاد اساسی به برانکو گفت. بارها گفته‌ام، او یکی از بهترین مربیان خارجی بوده که تا الان به ایران آمده است.

«امیر قلعه‌نویی پس از پایان بازی اعتقاد داشت نتایج بازی‌ها به نفع یک تیم خاص مهندسی می‌شود». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: فوتبال گاهی به سطحی می‌رسد که جزئیات تعیین کننده است. مثلاً اگر سپاهان آن پنالتی را گل می‌کرد می‌توانست برنده بازی باشد. من اصلاً مهندسی نتایج را قبول ندارم. شما نگاه کنید کی‌روش استنلی خیلی به داور پرخاش می‌کرد. این شایسته فوتبال ما نیست که یک بازیکن خارجی اینطور رفتار کند. اصلاً نتایج مهندسی شده نیست و اگر سپاهان از فرصت‌ خود استفاده می‌کرد می‌توانست به فینال صعود کند.

نصرتی درباره درگیری بازیکنان دو تیم نیز یادآور شد: این اتفاقات به خاطر حساسیت بالای بازی بود. از طرفی هم در بازی لیگ دو تیم مشکلاتی به وجود آمده بود و همه این‌ها باعث شد درگیری‌ها در این بازی زیاد شود.

زادمهر: پیروزی مقابل سپاهان حق پرسپولیس بودسلیمانی: پنالتی سپاهان درست نبود/ داور، بازی را کنترل کرد

 

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی فوتبال ایران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران پرسپولیس تهران جام حذفی فوتبال ایران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند