Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سید عمار حکیم با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم خواست تا در تظاهرات این روز شرکت کنند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «سید عمار حکیم»، رئیس جریان حکمت ملی عراق به مناسبت روز جهانی قدس با صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در تظاهرات این روز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این پیام آمده است: برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه پرفضیلت رمضان، مناسبتی مهم برای یکپارچه‌سازی مواضع مذاهب مختلف دین اسلام و سایر ادیان آسمانی است تا مخالفت خود را با سرقت و یا احتکار نخستین قبله مسلمانان و مصادره حق مطالبه آن از طریق اعمال سیاست عمل انجام شده، اعلام کنند.

ما پافشاری ملت‌های اسلامی و آزاده برای مشارکت در این راهپیمایی عظیم را می‌ستاییم، تظاهراتی که امام خمینی (قدس سره) با دعوت به برپایی آن، مسأله قدس را در وجدان آزادگان جهان زنده نگه داشت. قدس هویت اسلام و مسلمانان و پایتخت ابدی آن‌ها باقی خواهد ماند و تمامی تلاش‌ها برای جعل این واقعیت دیر یا زود نقش بر آب خواهد شد.

ما همچنین نسبت به طرح‌های هدفمند برای تغییر بافت جمعیتی شهر قدس و همچنین گسترش شهرک‌سازی‌ها و دستکاری در ماهیت اسلامی این شهر که در عمق تاریخ ریشه دارد، هشدار می‌دهیم و از سازمان‌های بین‌المللی و در رأس آن‌ها از یونسکو می‌خواهیم تا به مسئولیت‌های خود در قبال این رخداد‌ها عمل کنند.

به ملت مظلوم فلسطین و راه آن‌ها که آکنده از خون شهدایی است که با هرگونه معامله‌های فروش و مصادره حق و هویت مخالفت کرده‌اند، درود می‌فرستیم.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حکیم قدس اسلام فلسطین روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نماز جمعه امروز مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 6095753

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • زائری از پرو
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است