Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@13:56:52 GMT

وظیفه ملت‌های مسلمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۴۹۰۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار کیوان ظهیری (رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و مردم عزیز کشور جمهوری اسلامی ایران پیام حضرت امام را لبیک گفته و هر سال پرشورتر در این مراسم شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما به عنوان پلیس وظیفه داریم امنیت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی را تامین کنیم و این امنیت در حال حاضر در حال اجراست و پلیس در حال آماده‌باش صد درصد بوده است. پلیس پیشگیری پایتخت نیز از شب گذشته در حال آماده‌باش بوده و امنیت تمام مسیرهای راهپیمایی را به طور کامل برقرار کرده است و اجرای این امنیت تا پیان مراسم ادامه دارد.

سردار ظهیری گفت: ماموران پلیس پیشگیری به صورت محسوس، نامحسوس، خودرویی و موتوری در تمام مسیرهای راهپیمایی دوشادوش سایر پلیس‌های تخصصی حضور دارند و این حضور تا پایان نماز جمعه ادامه دارد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت درباره حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور مردم سال به سال بیشتر می‌شود و وظیفه ملت‌های مسلمان است که از مردم مظلوم فلسظین حمایت کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، راهپیمایی با مشارکت گسترده و در پاسخ به فراخوان گروه‌های دانشجویی و دانشجویان مسلمان در واکنش به آزار و اذیت حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پردیس دانشگاه حاجت تپه برگزار شد.
 
در این راهپیمایی، مهمت جاهید گوران، رئیس دانشگاه و اساتید و دانشگاهیان حضور داشتند. مهمت جاهید گوران طی سخنانی از دانشجویانی که با احساس مسئولیت در این اقدام شرکت کردند، تشکر کرد.
 
گوران گفت که نمی‌توان ظلم اسرائیل را با عقل، وجدان و قوانین بین‌المللی توضیح داد. وی به ریاکاری غرب که از سویی به ترویج تمدن و حقوق بشر می‌پردازد و از سوی دیگر قتل‌عام اسرائیل نادیده می‌گیرد، اشاره کرد.
 
پس از بیانیه مطبوعاتی، راهپیمایی با سردادن شعارهایی و با درود بر مقاومت فلسطین به پایان رسید.

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس