Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از برخورد یک دستگاه کامیون با پل عابر پیاده بزرگراه شهید آوینی خبر داد و گفت: تا پایان عملیات اجرایی برای انتقال این پل مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید آوینی مسدود است.به گزارش بلاغ، سید ابوذر ریاضی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرری با بیان این خبر افزود: حادثه‌ای که در تقاطع سلمان فارسی و بزرگراه شهید آوینی اتفاق افتاد باعث تخریب پل عابر پیاده در این مسیر شده است که با حضور به‌موقع مأموران شهرداری این حادثه در لحظه مدیریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید آوینی مشکل تردد ندارد، گفت: با توجه به اینکه پل عابر پیاده آسیب جدی دیده است و باید از محل منتقل شود، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید آوینی تا پایان عملیات اجرایی مسدود است و بار ترافیکی آن به سلمان فارسی شرق به‌عنوان مسیر جایگزین هدایت می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ ادامه داد: کارشناسان ترافیک، سامانه ۱۳۷، آتش‌نشانی، پلیس راهور در محل حادثه حضور دارند و این اتفاق به‌جز یک آسیب جزئی به یک دستگاه خودرو، آسیب دیگری گزارش نشده است.

ابوذر ریاضی خواستار همکاری و مشارکت شهروندان برای استفاده از مسیرهای جایگزین شد و یادآور شد: در صورت اتمام عملیات اجرایی و انتقال کامل عرشه پل آسیب‌دیده، مسیر ترافیکی بازگشایی می‌شود و به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش فارس، حادثه برخورد کامیون به عرشه پل عابر پیاده در ساعت ۲۰:۲۰ امشب به علت باز شدن ناگهانی کمپرسی این کامیون اتفاق افتاده است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی