Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: همکاران بنده از شب گذشته کار پاکسازی معابر اطراف تهران انجام دادیم برای اینکه مسیر راهپیمایی کاملاً آماده شود و خودرو‌هایی که احیاناً متوقف بودند در مسیر‌های مشخص شده با توجه به این که از قبل نیزاعلام کرده بودیم این خودرو‌ها در خیابان‌های جمهوری ولیعصر و بلوار کشاورز توقف نداشته باشند و همچنین طول خیابان آزادی و انقلاب به پارکینگ منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری میزان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در مسیر‌های منتهی به دانشگاه تهران که محل پایانی راهپیمایی روز قدس است مستقر شده‌اند و شرایط را فراهم کردند.

محمد رضا مهماندار در ادامه افزود: همکاران بنده از شب گذشته کار پاکسازی معابر اطراف تهران انجام دادیم برای اینکه مسیر راهپیمایی کاملاً آماده شود و خودرو‌هایی که احیاناً متوقف بودند در مسیر‌های مشخص شده با توجه به این که از قبل نیزاعلام کرده بودیم این خودرو‌ها در خیابان‌های جمهوری ولیعصر و بلوار کشاورز توقف نداشته باشند و همچنین طول خیابان آزادی و انقلاب به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود: در حال حاضر تمام محدودیت‌هایی که لازم بوده اجرا شده است و در حال حاضر از سمت شرق میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران مسدود شده است و از سمت غرب از تقاطع توحید و آزادی به سمت میدان انقلاب محدودیت آغاز شده است، خیابان جمهوری و خیابان کارگر و بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر در این چهارچوب که دانشگاه تهران را در بر می‌گیرند محدودیت‌های اعمال شده است.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه هرگونه خودرو و موتورسیکلت در این مسیر‌ها ممنوع است اضافه کرد نیرو‌ها کاملاً آماده هستند و امیدواریم پذیرای خیل جمعیت راهپیمایان باشیم.


مهماندار اضافه کرد: همانطور که از قبل اعلام کرده بودیم اگر لازم باشد با توجه به انبوه جمعیت محدودیت‌های بیشتری را اجبار اعمال خواهیم کرد که از جمله محدودیتی است که از تقاطع خیابان توحید و خیابان آزادی به سمت انقلاب اجرا کردیم. همچنین در خیابان‌های کارگر و ولیعصر نیز محدودیت‌هایی در خصوص تردد خودرو‌ها ایجاد شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همه مسئولین که امروز در کشور مسئولیت دارند به خاطر این مردم زحمت می‌کشند و به درخواست این مردم این وظیفه را به عهده گرفتند

وی گفت: یک روز این مردم ارائه کردند و مسئولان را اجازه دادند که مسئولیت‌ها را قبول کنند.

مهماندار اضافه کرد:وز قدس نمادی است برای اینکه مظلومیت مسلمانان جهان را نشان بدهیم و طبیعی است دفاع از آرمان‌های قدس و این روز بزرگ در واقع خواست رهبری و خواسته امام راحل و همه مردم بوده است و انقلاب ما یکی از بنا‌ها و مبنا هایش موضوع قدس و فلسطین بوده است که خوشبختانه در این چهل سال مردم حمایت کردند و امروز اگر ما در کشور آسایش و امنیتی داریم در نتیجه همین مقاومت است.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: ما امروز در چهل سالگی انقلاب می‌بینیم که اگر نگاه بلند امام و مقام معظم رهبری نبود شاید ما امروز شاهد این امنیت و آرامش در کشور نبودیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی مهماندار راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟

همشهری آنلاین – حسن حسن‌زاده: پارک خودرو در حاشیه خیابان اگرچه امروز یک تصویر آشنا برای همه شهروندان است، اما روزگاری در تهران رسم بود که رانندگان خودروهای خود را درست در وسط خیابان پارک کنند. این تصویر جالب از خیابان سعدی تهران به سمت میدان مخبرالدوله که در دهه ۳۰ ثبت شده است، قوانین شهری متفاوت آن روزگار را نشان می‌دهد. همان روزها که اگرچه شمار خودروها بسیار کمتر بود اما رانندگان باید برخلاف قوانین فعلی، خودروهای خود را در وسط خیابان پارک می‌کنند. موضوعی که اگرچه امروز هم در برخی معابر تهران مشاهده می‌شود اما علت آن کمبود جای پارک حاشیه‌ای است.

کد خبر 848303 برچسب‌ها هویت شهری همشهری محله خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تاریخ عمومی ایران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند