Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه بارسلونا در ماه مارس با مهاجم اتلتیکومادرید قرارداد امضا کرده است. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان اخیراً اعلام کرد در پایان فصل 19-2018 از اتلتیکومادرید جدا خواهد شد، این در حالی است که تا پایان ماه ژوئن 2023 با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برنامه «ال‌لارگوئرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» مدعی شد شواهد و اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد باشگاه بارسلونا و آنتوان گریزمان مذاکرات خود را از ماه نوامبر - آبان و آذزر 97 - آغاز کرده‌اند و در ماه مارس - اسفند و فروردین 97 - پیش از رویارویی اتلتیکومادرید با یوونتوس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم قراردادی رسمی بین طرفین امضا شده و انتقال این بازیکن به نوکمپ قطعی است.

موندودپورتیوو: مارتینس گزینه جانشینی والورده در بارسلونا نیست

 

گریزمان تابستان گذشته هم به شدت مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار داشت، اما در نهایت ترجیح داد در اتلتیکومادرید بماند. رقم بند فسخ قرارداد گریزمان در تاریخ اول جولای (10 تیر) از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش پیدا خواهد کرد و بارسا با پرداخت این رقم می‌تواند این مهاجم فرانسوی را از اتلتیکو به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد