Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله گفت: ما موافق هستیم که معامله قرنی صورت بگیرد ولی این معامله قرن باید در زمین‌های غزه باشد و توسط مردم غزه برای تعیین سرنوشت خودشان باشد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم بیانگر حمایت از آرمانهای بزرگ اسلامی بخصوص فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«نه به معامله قرن»| آتش زدن عروسک ترامپ و پرچم آمریکا در راهپیمایی روز قدس+فیلم

وی افزود: مردم آماده‌اند تا از آرمانهای فلسطین دفاع کنند. این معامله قرن هم طنزی تلخ است که بارها شکست خورده است.

سردار یزدی ادامه داد: اینها از کمپ دیوید تا قراردادهای دیگر نفتی شان همه شکست خورده است. این معامله قرن هم هیچ نتیجه‌ای درپی نخواهد داشت البته ما موافق هستیم که معامله قرنی صورت بگیرد ولی این معامله قرن باید در زمین‌های غزه باشد و توسط مردم غزه برای تعیین سرنوشت خودشان باشد و مردم فلسطین باید خودشان برای آینده شان تصمیم بگیرند. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: امروز میز مذاکره زمین فلسطین و‌ غزه است و کسانی که سر این میز نشستند کودکان فلسطینی هستند که به جرم دفاع از کشورشان در برابر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده ‌اند. 

وی درباره امنیت روز راهپیمایی در تهران، گفت: شکر خدا تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشته‌ایم ‌و دشمنان هم می‌دانند که حضور مردم در صحنه هرگونه تحرکی را از آنها می‌گیرد. 

انتهای پیام /

R1429/P/S1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روز جهانی قدس"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری