Web Analytics Made Easy - Statcounter

نطنز- فرماندار نطنز گفت: طرح های نافرجام همچون "معامله قرن" با هدف حذف کامل فلسطین از جغرافیای اسلام، دستاوردی جز شکست به دنبال نخواهد داشت

یوسف حسنی صبح امروز (جمعه) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر نطنز در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام راحل (ره) درحمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف است که در ۴۰ سال گذشته به مثابه و نماد جهانی اعلام برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام موضع امت اسلامی بر ضد اشغالگری تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار نطنز گفت: با وجود سناریوهای مختلف استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی در انحراف افکار عمومی، فلسطین همچنان مسئله محوری جهان اسلام و کانون توجه ملل و جوامع جهانی است و طرح های نافرجامی چون؛ معامله قرن با هدف حذف کامل فلسطین از جغرافیای اسلام، دستاوردی جز شکست به دنبال نخواهد داشت.
حسنی افزود:امسال نیز مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان نطنز با درک شرایط سیاسی جهان و منطقه خاورمیانه ، همراه و همگام با امت اسلامی  با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی و فلسطین تجدید میثاق و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

وی در ادامه به موضع گیری های خصمانه ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، سپاه پاسداران و تلاش برای برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس شریف اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی، رژیم صهیونسیتی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.

فرماندارنطنز تصریح کرد: روز قدس متعلق به مردم و اسلام است و از افتخارات مسئولان نظام است که در خدمت مردم و برای منافع مردم جهان انجام وظیفه کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز قدس فرماندار نطنز نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان