Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: کشورهایی که دور میز طرح معامله قرن جمع می شوند، قصد دارند رژیم غاصب اسراییل را در منطقه تثبیت کنند؛ حالت کنونی اسراییل از نظر مسلمین عالم «بی وطنی و زور وطنی» است بنابراین می خواهند با استفاده از چند کشور بی هویت به این حالت معلق اسراییل مشروعیت ظاهری و ساختگی ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




«حجت الاسلام والمسلمین هادی غفاری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، در پاسخ به این پرسش که برگزاری روز جهانی قدس چه تاثیری بر شرایط فلسطین دارد؟ اظهار کرد: بدون شک گروه های مبارز فلسطینی با یک پشتوانه مردمی جهانی موفق تر خواهند بود. اگر دشمنان فلسطین متوجه شوند در جای جای این کره خاکی عدالت طلبان همه اقوام و ادیان اعم از مسلمان، مسیحی، زرتشتی، سیاه و سفید از جنبش مردم فلسطین حمایت می کنند و پشتیبانان مردم فلسطین زنده هستند و برای آرمان مردم فلسطین از پای نمی نشینند، از نیات و اهدافی که دارند عقب خواهند نشست.
این فعال سیاسی یادآور شد: استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی وقتی در روزی همچون روز جهانی قدس با خیل عظیم مردم آزاده از سراسر جهان مواجه شوند در پرخاش ها، زیاده روی ها و ظلم خود تجدید نظر کرده و مواضع ظالمانه خود را تقلیل خواهند داد.
غفاری خاطرنشان کرد: بدون تمایل و رضایت مردم جهان آنها نمی توانند به استکبار و استثمار خود ادامه دهند. وقتی سنبه اعتراض پر زور باشد از اعمال گذشته و نیات و اهداف آینده خود کوتاه خواهند آمد.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به همکاری تنگاتنگ چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس و شمال آفریقا با رژیم اسرلاییل و ایالات متحده آمریکا، آیا هنوز هم سنبه حامیان فلسطین پر زور است؟ گفت: دولت ها تاثیر زیادی ندارند، روحیه آزادی خواهانه و عدالت خواهانه مردم جهان است که اثر خود را می گذارد.
**معامله قرن با هدف تثبیت اسراییل است
این فعال سیاسی ادامه داد: حضرت امام (ره) تنها رهبر مردم ایران نبود بلکه رهبر همه مردم آزاده و عدالت خواه عالم بود به همین دلیل در روز جهانی قدس در بیشتر کشورها مردم بر علیه ظالمین و در حمایت از مظلومین فلسطینی یک صدا و همگرا می شوند. امام (ره) این روز را برای حمایت دولت ها از مردم فلسطین بنا ننهاد بلکه هدف ایشان استفاده از ظرفیت های مردم سراسر جهان بود.
غفار با بیان این که در عربستان سعودی، اردن، مصر، ایران، لبنان، امارات، عمان، سوریه و عراق همه مردم حامی مردم و آرمان مردم فلسطین هستند، یادآورشد: در همه کشورهای مسلمان و غیر مسلمان، حتی در آمریکا و اسراییل بخشی از مردم در روز قدس اعتراض خود را به این ظلم تاریخی بیان می کنند.
وی در خصوص طرح معامله قرن که توسط دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، اسراییل و با همراهی چند کشور مسلمان در حال بررسی است، تاکید کرد: کشورهایی که دور میز طرح معامله قرن جمع می شوند، قصد دارند رژیم غاصب اسراییل را در منطقه تثبیت کنند؛ حالت کنونی اسراییل از نظر مسلمین عالم «بی وطنی و زور وطنی» است، بنابراین می خواهند با استفاده از چند کشور بی هویت این حالت معلق اسراییل را مشروعیت ظاهری و ساختگی ببخشند. برچسب ها: هادی غفاری ، اسراییل ، حجت الاسلام والمسلمین هادی غفاری

منبع: خرداد

کلیدواژه: هادی غفاری اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز

منابع خبری از شلیک ۴۰ موشک به سمت سرزمین های اشغالی از صبح امور تاکنون خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع صهیونیستی گزارش دادند که از صبح امورز-دوشنبه- تا این لحظه تقریبا ۴۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر گزارش داد که ۱۵ موشک دقایقی پیش به منطقه الجلیل غربی شلیک شد.

این منابع همچنین از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند.

ساعاتی پیش منابع خبری از شلیک سه فروند موشک به سمت پایگاه صهیونیستی رویسات العلم در منطقه اشغالی کفرشوبا لبنان خبر دادند.

در پی آن حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین ساعت ۲:۱۵ دقیقه تجمع نظامیان دشمن در پایگاه رویسات‌العلم را هدف قرار دادیم.

از سوی دیگر، مناطقی در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی از داخل الجلیل علیا قرار گرفت.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که منطقه کفرشوبا و کفرحمام در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفتند.

صبح امروز نیز گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: گردان‌های القسام از جنوب لبنان مقر تیپ ۷۶۹ شرقی اردوگاه «جیبور» در شمال فلسطین اشغالی را با موج حمله راکتی متمرکز بمباران کرد.

القسام افزود که این حمله در پاسخ به کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و کرانه باختری صورت گرفته است.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست