Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- راهپيمايي روز جهاني قدس در بيش از 950 شهر و همزمان در تهران در حال برگزاري است.
به گزارش خبرگزاري آريا،
حضور انجمن کليميان تهران در راهپيمايي روز قدس
رئيس انجمن کليميان تهران گفت: طرح معامله قرن به نفع رژيم صهيونيستي بوده و مسئولان آن در حال سوءاستفاده از مردم کشور‌هاي عربي هستند.
هدف ما از حضور در راهپيمايي روز قدس نشان دادن اين پيام به دنيا است که حرف يهوديت از صهيونيست‌ها جداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صهيونيسم حزبي سياسي است که در حال سوءاستفاده از يهوديت است، ضمن اينکه صهيونيست‌ها بدون آنکه به دستورات دين يهود عمل کنند قضاياي مختلفي را انجام داده‌اند.

تجمع دانشجويان در حمايت از مردم مظلوم فلسطين
جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران دقايقي پيش به مناسبت روز جهاني قدس در ميدان فلسطين تجمع کردند.
دانشجويان در اين تجمع با محکوميت اقدامات آمريکا و رژيم صهيونيستي در قبال فلسطين آمادگي خود را براي مقابله با طرح معامله قرن اعلام کردند.
دانشجويان در اين تجمع با نداي «لن نسمح بصفقه القرن» کفن پوش شدند و قرار است دقايقي ديگر به سمت دانشگاه تهران حرکت کنند تا به خيل عظيم راهپيمايان بپيوندند.

لحظه به لحظه به تعداد راهپيمايان جهاني روز قدس افزوده مي‌شود
از دقايقي­ پيش، بر تعداد راهپيمايان روز جهاني قدس در خيابان هاي­ منتهي به دانشگاه تهران با گستردگي فراوان، افزوده شده است.
هم اکنون تقاطع خيابان قدس به خيابان انقلاب، مملو از جمعيتي است که با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هايي و نيز در حمايت از مردم فلسطين، شعار‌هاي «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» سر مي‌دهند. در ميان راهپيمايان، حضور جوانان و نوجوانان با پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هايي با مضامين حمايت از ملت مظلوم فلسطين و محکوميت جنايات آمريکا و رژيم صهيونيستي نيز به چشم مي‌خورد.
گروه‌هاي مختلف مردمي هم اکنون در اين خيابان به سمت دانشگاه تهران در حرکت هستند و هر لحظه به اين جمعيت اضافه مي‌شود. از نکات قابل توجه در راهپيمايي امسال، موضوع «محکوميت معامله قرن» در شعار‌ها و نوشته‌هاي راهپيمايان است؛ چهره‌هاي خندان و بشاش و پرنشاط راهپيمايان با حضوري گسترده در اين روز تاريخي، بسيار مشهود است و در بيشتر موارد، افرادي ديده مي‌شود که به صورت خانوادگي در اين راهپيمايي شرکت کرده اند.

آغاز راهپيمايي روز جهاني قدس در پايتخت
راهپيمايي روز جهاني قدس در بيش از 950 شهر و همزمان در تهران با شعار «روز جهاني قدس، شکست معامله قرن، تثبيت آرمان فلسطين» آغاز شد.
اين راهپيمايي همزمان در تهران نيز از مسير‌هاي دهگانه اعلامي به سمت ميعادگاه نماز جمعه، دانشگاه تهران، است.
مسير‌هاي ده گانه راهپيمايي روز قدس در تهران به اين شرح است:
مسير شماره 1: مسجد امام حسين (ع) - ميدان امام حسين (ع) - خيابان انقلاب - دانشگاه تهران
مسير شماره 2: مسجد جامع ابوذر- ميدان ابوذر- خيابان ابوذر- خيابان شهيد براداران حسني- خيابان قزوين - خيابان کارگر - ميدان انقلاب - دانشگاه تهران
مسير شماره 3: مسجد دارالسلام - ميدان منيريه - خيابان وليعصر - خيابان انقلاب - دانشگاه تهران
مسير شماره 4: مسجد امام زمان (عج) - خيابان آزادي - تقاطع خيابان بهبودي - ميدان انقلاب- دانشگاه تهران
مسير شماره 5: مسجد حضرت ابوالفضل (س) - ميدان توحيد - خيابان توحيد- خيابان آزادي- ميدان انقلاب - دانشگاه تهران
مسير شماره 6: مسجد حضرت مهدي (عج) - خيابان ستارخان - ميدان توحيد - خيابان توحيد - خيابان آزادي - ميدان انقلاب - دانشگاه تهران
مسير شماره 7: مسجد الجواد (ع) - ميدان هفت تير - خيابان کريم خان - ميدان وليعصر - بلوار کشاورز - دانشگاه تهران
مسير شماره 8: مسجد امام صادق (ع) - فلکه اول صادقيه - خيابان ستارخان - خيابان توحيد - خيابان آزادي - ميدان انقلاب - دانشگاه تهران
مسير شماره 9: مسجد حضرت امير (ع) - خيابان کارگر شمالي - ميدان انقلاب - دانشگاه تهران
مسير شماره 10: مسجد جامع رسول اکرم (ص) - بلوار شاهد - تهرانسر - ميدان کمال الملک - بزرگراه شهيد لشگري- خيابان آزادي - خيابان انقلاب -دانشگاه تهران
مراسم روز جهاني قدس در ايران اسلامي را بيش از 4 هزار عکاس، خبرنگار و تصويربردار پوشش مي‌دهند، که از اين تعداد حدود بيش از 250 خبرنگار و عکاس خارجي حضور دارند.
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز سخنران اصلي مراسم روز جهاني قدس در دانشگاه تهران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نه معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در رصد داده‌های علمی پایگاه وبگاه علم مؤسسه کلاریویت در حوزه علوم اجتماعی، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان نخستین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Journal Citation Reports (JCR) شناخته شد.

شماره دوم والیوم ۱۷ (مربوط به آپریل ۲۰۲۴) که آخرین شماره منتشر شده مجله است، با بیست مقاله برای نخستین بار در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) نمایه شده است. این اولین نشریه جمهوری اسلامی است که به طور مستقل در این پایگاه مهم نمایه می‌شود.

پیش از این، دو مجله ایرانی مربوط به حوزه علوم (به عنوان نمایه اصلی) در این پایگاه هم نمایه شده است. مجله مذکور در سال‌های اخیر در ESCI نمایه می‌شد و اکنون اعتبار بالاتری دریافت کرده و در هسته مرکزی مجلات وبگاه علم قرار گرفته است. دکتر کیان تاج‌الدین به عنوان سردبیر و دکتر حمیدرضا ایرانی به عنوان مدیرمسئول مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟