Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:59:46 GMT

اشتری: ان‌شاءالله روزهای آخر استکبار را شاهد هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۵۸۶۴

اشتری: ان‌شاءالله روزهای آخر استکبار را شاهد هستیم

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: دشمن در مقابل اراده مردم شکست خواهد خورد و ان‌شاءالله روزهای آخر استکبار را شاهد هستیم. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در تهران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم امروز مجدداً به فرمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفتند، اظهار کرد: مردم با اشتیاق و اراده وصف‌ناشدنی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا تصریح کرد: روز قدس، روز پیروزی مسلمانان بر کفار، غلبه آزادیخواهان بر مستکبران و نابودی اسرائیل کودک‌کُش است.

وی با بیان اینکه مردم آزادیخواه بر اسرائیل و آمریکا پیروز خواهند شد، تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری، عمر اسرائیل و آمریکا طولانی نخواهد بود.

اشتری افزود: مردم فلسطین ثابت کردند با اراده در مقابل دشمن ایستاده‌اند و امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست، تاریخ نشان داد که مردم ایران با اراده قوی، به هدف خود رسیدند و انشاءالله مردم فلسطین نیز به پیروزی خواهند رسید.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضع مطلوب امنیتی کشور در روز قدس تصریح کرد: مردم با نظم خاصی در راهپیمایی شرکت کردند و تاکنون هیچ مشکل خاص امنیتی نداشتیم.

اشتری یادآور شد: دشمن در مقابل اراده مردم شکست خواهد خورد و ان‌شاءالله روزهای آخر استکبار را شاهد هستیم.

نه به معامله قرن| حضور دیدنی مردم مردم ‌42 شهر آذربایجان غربی در راهپیمایی روز قدسنه به معامله قرن| حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گوشه‌ای از مقاومت در برابر تحریم‌هاستنه به معامله قرن| روز قدس کلید واژه بیان مظلومیت مردم فلسطین است

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۲۰ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۹ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی در سطح ۷۴۴ هزار و ۱۰۰ واحد رسید تا شاهد روندی منفی باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز حجم معاملات ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۲ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان ثبت شد سرانه خرید حقیقی‌ها ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۳ میلیون تومان رقم خورد و امروز ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

او گفت: امروز ۲۱ درصد بازار مثبت و ۶۱۵ نماد به عبارتی ۷۹ درصد بازار در محدوده منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز صنعت کانه‌های فلزی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین خروج نقدینگی هم به صنعت بانک‌ها اختصاص یافت.

سالگرد ریزش تاریخی شاخص کل بورس

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: از جمله عوامل اثر گذار بر روند بازار می‌تواند به موعد تاریخی اشاره کرد سابقه نشان داده هر ریزشی که در یک سال داشته باشیم سال بعد هم در آن روز هیجان را تجربه خواهیم کرد ۱۷ اردیبهشت سال گذشته شاهد یکی از ریزش‌های تاریخی شاخص بورس بودیم ریزشی که با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه شد، کاهش نرخ دلار و بحث مالیاتی هم از دیگر عوامل اثر گذار بر روند نزولی بازار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)