Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله النور کریمی تبار ظهر جمعه در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در شهر ایلام اظهار داشت: روز قدس روزی است که مسلمانان جهان یکپارچه علیه ظلم و ستمی که رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مسلمان فلسطین داشتند ابراز تنفر و انزجار دارند و از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط فعلی که رئیس جمهور جنایتکار آمریکا دنبال تحمیل معامله قرن هستند، حضور مردم مسلمان در تظاهرات روز قدس اثر ویژه خود را دارد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور جنایتکار آمریکا دنبال این است که از مردم فلسطین امتیاز بگیرند و بخش دیگری از سرزمین آنها را تحت عنوان معامله قرن به تصرف خود درآورند.

وی ادامه داد: چیزی که بسیار خنده آور است که مردم فلسطین بیایند چنین ظلم آشکاری را بپذیرند، هم اکنون که مردم فلسطین تظاهرات بازگشت دارند و همین کار باعث ایجاد رعب و وحشت در دل این اشغالگران شده است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: نقش مردم مسلمان دنیا برای اعلام پشتیبانی از ملت فلسطین بسیار اثر گذار است و تا تحقق زوال دائمی این رژیم اشغالگر قدس فاصله‌ای نمانده است.

وی گفت: مردم مسلمان ایران همچون گذشته در این راهپیمایی حضور دارند و از مردم مسلمان فلسطین پشتیبانی می‌کنند.

کد خبر 4630026

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امام جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است