Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رژیم صهیونیستی جرات برگزاری همه‌پرسی را ندارد؛ در صورت انجام همه پرسی خواهند دید که نظر ملت فلسطین غیر از آنچیزی است که منظور نظر آمریکا و برخی حکام عرب است. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،  رضارحمانی در حاشیه راهپیمایی حماسی روز قدس در تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اقتدار ایران اسلامی اظهار داشت: آنچه که مهم است حضور پرشورمردم در راه پیمایی روز قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال در مقایسه با سال های گذشته  حضور مردم گسترده بوده و نقش تعیین کننده ای ایفا خواهد کرد.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان، خط بطلانی بر تمام معاملاتی است که صهیونیست ها با برخی سران خائن کشورهای عربی انجام داده اند. حضور ملت ها در صحنه های مختلف است که آینده ای کشورها راتعیین می‌کند.

مقدم‌فر: پروژه "معامله قرن" برای صهیونیست‌ها به "باتلاق قرن" تبدیل خواهد شدنه به معامله قرن| ملت ایران تسلیم یاوه‌گویی‌های آمریکا نمی‌شودنه به معامله قرن| آیت‌الله مکارم شیرازی: نسل‌های جدید آماده بیرون انداختن اسرائیل از سرزمین‌های اشغالی هستندنه به معامله قرن| استاندار خراسان شمالی: امت اسلامی فلسطین اشغالی را از دست متجاوزان پس می‌گیرند‌

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: رژیم صهیونیستی جرات برگزاری همه‌پرسی را ندارد چرا که در صورت انجام همه پرسی خواهند دید که نظر ملت فلسطین غیر از آن چیزی است که منظور نظر آمریکا و برخی حکام عرب است لذا این توافق ننگین برخی کشورهای مرتجع عربی، مغایر با خواست ملت های منطقه است.

رحمانی در پایان گفت: نگاه امت اسلام به مسئله فلسطین نگاه آرمانی است و قطعا هیچ ملت آزاده ای زیر بار ظلم و جنایت نخواهد رفت.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد.

پلیس فرانسه تحصن دانشجویان طرفدار فلسطین را در پاریس متفرق کرد.

با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند. دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

کد خبر 6089230

دیگر خبرها

  • خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه