Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فرهنگی هنری مسجد سنگ بست ماسال با صدور بیانیه‌ای حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی بویژه اعضاء کانون‌های مساجد را در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌بن ابی طالب(علیه‌السلام) سنگ بست ماسال با صدور بیانیه‌ای به اهمیت حضور گسترده و پرشور مردم مسجدی در راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید کرد و حضور گسترده اعضاء کانون فرهنگی هنری مساجد همگام با اقشار دیگر ایران اسلامی را در این راهپیمایی خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه امده است:«دفاع از فلسطین یک مسئله صرفاً اسلامی نیست بلکه وجدانی و انسانی هم است و البته برای مسلمانان وجه شرعی و دینی هم دارد."                                         رهبر معظم انقلاب اسلامی

 

روز قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل السحر ائتلاف‌های شیطانی علیه اسلام و مسلمین به ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین است.

 

 روز قدس، روز تجسم  تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

 

امروز پس از گذشت 40 سال از اقدام هوشمندانه حضرت امام(ره) در تعیین روز قدس، دیگر بر هیچ آزاده‌ای، ظلم‌ها و جنایت‌های غده سرطانی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از تروریسم بین الملل پوشیده نیست و حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به یک خواست جهانی تبدیل شده است.

 

 روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یک هویت اصیل و ابتکاری جاودان، مصداق بارز پایبندی و هم عهدی میان ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که امروز آنچنان ریشه دوانده که به هیچ قیمتی قابل معامله نیست.

 

قدس، پایتخت فلسطین است و کانون توجه، احترام و دلبستگی بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در سرتاسر عالم و روز قدس نماد مقاومت در برابر دنیای شیطانی استکبار و رژیم اشغالگر است که همه امکانات خود را به کار گرفته تا این واقعیت را انکار نماید.

 

گرامیداشت روز جهانی قدس،‌ نه تنها حرکت در مسیر حق مدارانه اولیای الهی است بلکه یک جهاد و تکلیف دینی به شمار می رود.

 

 همه ملت باید فریاد اعتراض خود را بلند کنند و مردم مظلوم فلسطین را یاری رسانند، در همین راستا و در آستانه این روز بزرگ، جوانان مسجد علی ابن ابیطالب(ع ) سنگ بست ماسال هم صدا با همه مسلمانان در سرتاسر جهان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) ، در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و آزادی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را از یوغ صهیونیسم جهانی را فریاد می کنند .

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان شب قدر استان بوشهر مراسم شب قدر بیرجند ماه رمضان مجلس مسجد سنگ بست ماسال راهپیمایی روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین رویداد جایزه استاد مویدی و «نشست تخصصی فعالان عرصه تربیت و مسجد استان مازندران» با هدف تبیین مؤلفه‌های یک تشکل تربیتی، الگونمایی مدل «تربیت در مسجد»، بررسی مصداقی مدل استاد مویدی در مسجد کاظم‌بیگ و بررسی ابعاد شخصیتی استاد فقید برگزار شد.

این مراسم شامگاه پنجشنبه با حضور حجت الاسلام جزینی، حجت الاسلام مجتبی وافی، سید احمد عبودتیان حاج حسین یکتا، حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

محمد حسین زیوری معاونت تربیتی مؤسسه اشراق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استاد مویدی سال‌های سال در زمینه تربیت جوانان در مسجد و مدرسه فعالیت می‌کردند، افزود: این رویداد همزمان با سالروز تولد ایشان و پاسداشت تلاش‌های وی به مناسبت روز معلم برگزار شد.

وی با اظهار اینکه مدارس ایشان پیوند ناگسستنی با مسجد دارد، افزود: بیش از هزار دانش آموز از مهد تا پیش دبستانی, متوسطه سوم و دانشگاه در مدارس وی از شهرهای مختلف استان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: استاد مویدی سال‌های سال کار جدی در حوزه تربیت در مسجد و مؤسسه تحقیقی و پژوهشی انجام می‌داد و در کنار سه ضلع پژوهش، مدرسه و مسجد توجه ویژه ای به کانون خانواده داشت.

زیوری تصریح کرد: شناسایی، معرفی و تکریم عزیزانی که در زمینه تربیت فعالان مسجد تلاش داشتند، هدف ارائه جایزه استاد مویدی است وسالانه از فعالان انقلابی و مسجد تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در دو بخش در قالب نشست تخصصی و کارگاهی فعالان مسجد و تربیت و بخش عمومی و رونمایی جایزه در مسجد کاظم بیک برگزار شد

کد خبر 6095374

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد