Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، راهپیمایی مردم دیار میرزا کوچک از شهر ساحلی و مرزی آستارا در غرب تا چابکسر و رودسر و لاهیجان و لنگرود در شرق، از انزلی، شهر خفته در کرانه‌های خزر در شمال تا رودبار شهر شکوفه‌های زیتون، در جنوب همه آمده اند تا با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به استکبار و ایادی اش اعلام کردند، همچون ۴۰سال گذشته پشت ملت فلسطین و جبهه مقاومت در مبارزه برای آزادی قدس شریف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام دیگر راهپیمایان مردم گیلان به ترامپ این است که فشار‌های سیاسی و اقتصادی از عزم و اراده شان در حمایت از آرمان‌های مردم قدس شریف و پایبندی به اصول اسلام و انقلاب نمی‌کاهد.

در کنار هم بودن اهل تسنن و تشیع در راهپیمایی شهر‌های تالش، رضوانشهر و آستارا جلوه‌ای زیبا از وحدت اسلامی است.

حضور  باشکوه مردم  چابکسرو رودسر در راهپیمایی قدس در قاب عکس:

حضور  باشکوه مردم  آستارا در راهپیمایی قدس در قاب عکس:

حضور  باشکوه مردم  لنگرود در راهپیمایی قدس در قاب عکس:

حضور  باشکوه مردم  لاهیجان در راهپیمایی قدس در قاب عکس:

 

 

انتهای پیام / ق

 

راهپیمایی پرشور مردم شهرهای گیلان در روز قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس98 رمضان 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالیکه پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • احمدوند: نمایشگاه کتاب امسال یک نمایشگاه حداکثری است/ علاقه‌ای نداریم نمایشگاه محل حاشیه‌های اجتماعی یا سیاسی شود
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • حضور استاندار گیلان در تحریریه خبرگزاری مهر
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!