Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در پي پخش فيلمي از اغذيه فروشي شعشعاني در شبکه هاي اجتماعي؛ حاج حسين لعلي رئيس اتاق اصناف بابل خواستار برخورد با تهيه کنندگان فيلم شد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابل به نقل ازخبرنگاربابل نامه ، شهرستان بابل داراي 200 واحد اغذيه فروشي است که 170 واحد فعال بوده، و 30 واحد ديگر نيز در شرف تاسيس مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين واحدها غذاي مصرفي روزانه مورد نياز شهروندان و مسافران اين شهرستان را تامين مي کنند. در بين اغذيه فروشي هاي بابل، ساندويچ شامي شعشعاني از شهرت و مرغوبيت خاصي برخوردار است .

اغذيه فروشي شعشعاني که در سال 1335 ابتدا به عنوان لبنيات فروشي تاسيس شده بود پس از سال‌ها فعاليت و عرضه توام ساندويچ و مواد غذايي، پس از جداسازي صنف عرضه ساندويچ و مواد غذايي، مرحوم شعشعاني منحصرا اقدام به پخت و عرضه ساندويچ شامي در مکان فعلي در خيابان يوسف پوري بابل کرده بود که پس از فوت آن مرحوم، فرزندش نيز کار پدرش را ادامه داده است.

در بين اغذيه فروشي هاي بابل، ساندويچ شامي شعشعاني از اشتهار خاصي برخوردار است

در بين اغذيه فروشي هاي بابل، ساندويچ شامي شعشعاني از اشتهار خاصي برخوردار است به طوري که مشتريان براي تهيه آن در صف مي ايستند. اما در اواخر ارديبهشت و در حالي که حدود دو هفته از ماه مبارک رمضان گذشته بود و در اين ايام اکثر اغذيه فروشي هاي بابل در تعطيلي کامل به سر مي برند، فيلم کوتاهي از برخي شبکه‌هاي اجتماعي بابل پخش شده بود که يک موش را در داخل اين اغذيه فروشي نشان مي داد. نمايش اين صحنه نگراني هايي را بين برخي شهروندان مصرف کننده ساندويچ شعشعاني به وجود آورده است.

افرادي پيدا مي شوند که با تهيه چنين فيلم هايي حيثيت افراد و کاسبان خوش نام دربازار را زير سوال ببرند

در پي پخش اين فيلم، نظر حاج حسين لعلي رئيس اتاق اصناف بابل را در اين زمينه جويا شديم؛ ايشان با ابراز تاسف از اقدام تهيه کنندگان اين فيلم، گفت: از ديدن اين فيلم خيلي ناراحت و متاثر شدم، که چگونه افرادي پيدا مي شوند که با تهيه چنين فيلم هايي قصد دارند حيثيت افراد و کاسبان خوش نامي را که سال‌ها در اين شهر زحمت مي‌کشند و همه ما روي آنها شناخت کامل داريم خدشه دار کرده و شخصيت کاري آنها را زير سوال ببرند.

وي افزود: يکي از اين افراد خوش نام و با اخلاق بازاري آقاي شعشعاني است که فکر مي‌کنم با دسيسه مي‌خواهند براي ضربه زدن به او ، شخصيت وي را زير سوال ببرند و بنده به عنوان کوچکترين شهروند که آقايان لطف کردند و بنده را به عنوان نماينده اصناف اين شهر معرفي کرده اند، اين واحد عرضه کننده مواد غذايي را که بيش از نيم قرن سابقه کار مفيد ، صادقانه و سالم دارد و تاکنون هيچ مورد خلافي از اين اغذيه فروشي نديده ايم، بخواهند با شخصيت و اعتبار يک کاسب محترم اين گونه بازي شود.

وي يادآور شد: اين حرکات دسيسه گونه ضربه به يک واحد نيست، بلکه ضربه به حيثيت بازار و بازاري است و من که متولي بازار هستم تقاضا دارم جلوي اين گونه کارهاي زشت به هر طريق ممکن گرفته شود و مسئولان نگذارند تا در آينده عزيزاني همچون شعشعاني ها که خدمات صادقانه اي در بازار داشته اند بي اعتبار و با آبروي آن ها بازي شود.

با اطميناني که ازعملکرد آقاي شعشعاني دارم، حاضرم به عنوان مدعي دردادگاه حاضروازحقوق حقه ايشان دفاع کنم

لعلي تصريح کرد: نه تنها بنده، بلکه بازاريان بابل نيز مرحوم شعشعاني و فرزند ايشان را به خوبي و به صداقت مي‌شناسند و امکان دارد تهيه چنين فيلمي نوعي غرض ورزي باشد لذا با اطميناني که از عملکرد آقاي شعشعاني دارم، حاضرم به عنوان مدعي در دادگاه حاضر شوم و از حقوق حقه ايشان دفاع کنم.

همچنين اميد هاشمي رئيس اتحاديه اغذيه فروشان بابل نيز در اين مورد، گفت: اين فيلم در زمان تعطيلات اغذيه فروشي ها در ماه مبارک رمضان تهيه شده است و معمولا اعذيه فروشي ها پس از تعطيلات يک ماهه ماه رمضان، نسبت به نظافت کامل وسايل و مکان واحد صنفي خود اقدام مي کنند و جاي نگراني وجود ندارد به ويژه که عملکرد اغذيه فروشي شعشعاني و استقبالي که شهروندان از اين واحد صنفي مي کنند، نشان از صلاحيت و مرغوبيت فرآورده توليدي آن دارد. وي افزود: برخي شايد سعي دارند با تهيه چنين فيلم هاي مشکوک که در نيمه شب وهنگام تعطيلي اغذيه فروشي صورت گرفته است، حيثيت يک فرد محترم و متعهد را زير سوال ببرند که از نظر ما اين حرکت مذبوحانه قابل تقبيح و پيگيري قضايي است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برخي قصد دارند حيثيت بازار و بازاري متعهد خدشه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله برق‌آسای یک شاهین برای سرقت ساندویچ! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی کلاغ به لانه شاهین برای کشتن جوجه هایش حمله می کند / سرنوشت کلاغ را ببینید حملات بی‌امان اردک شجاع به یک شاهین در آب (فیلم) پرش دیدنی تمساح به آسمان و شکار یک پهپاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | سرقت برق‌آسای ساندویچ یک پسر جوان توسط شاهین شکاری!
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • حمله برق‌آسای یک شاهین برای سرقت ساندویچ! (فیلم)
  • (ویدئو) حمله برق‌آسای یک شاهین برای سرقت ساندویچ!