Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با نقاط مختلف دنیا و همراه با تمام آزادی‌خواهان جهان، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز، 10 خردادماه با حضور حداكثری و پرشكوه و شعور مردم ولایتمدار و متدین فارس در تمام نقاط این استان برگزار شد.

حضور امسال مردم بسیار بیشتر از سال‌های قبل بود
شكوه حضور مردم همیشه در صحنه فارس از هر زمان دیگری در این راهپیمایی بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان و كودك و نوجوان، روحانی و فرهنگی، دانشجو و دانش‌آموز، كارمند و كارگر، بسیجی و ارتشی و سپاهی، همه و همه آمده بودند تا بار دیگر فریاد یاری‌بخش خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دهند.
ملت همیشه در صحنه فارس با سر دادن شعارهای مختلف بار دیگر حمایت خود را از مردم فلسطین و قدس شریف اعلام كرده و نسبت به خباثت‌ها و خیانت‌های آمریكای جهان‌خوار و رژیم غاصب صهیونیست اعلام كردند.

جهادگران جهاددانشگاهي فارس نيز مانند هميشه در كنار اقشار مختلف مردم در راهپيمايي روز قدس حضور پرشوري داشتند تا بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل و شهدا تجديد ميثاق كنند. 


دقایقی را با این مردم همیشه در صحنه هم‌كلام شدیم. هر كدام دلیلی برای حضور در این راهپیمایی داشتند اما تقریباً همه آن‌ها طرح «معامله قرن» كه از سوی آمریكا‌یی‌ها مطرح شده است، محكوم به شكست می‌دانستند.

مردم شیراز درباره قدس چه گفتند
حسین زارع، نوجوان 17 ساله‌ای كه با پلاكارد مرگ بر آمریكا در این راهپیمایی حضور داشت، به خبرنگار ایكنا گفت: من برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمده‌ام تا از این طریق راه مبارزه با استكبار جهانی را طی كنم.
وی با اشاره به طرح معامله قرن نیز گفت: مسلماً آمریكا و رژیم صهونیستی هیچگاه موفق به اجرای این طرح نخواهند شد چرا كه راه مقاومت مسلمانان همچنان ادامه دارد.

ملت ایران همواره در صحنه دفاع حاضرند
سعید مرادی، كارمند 47 ساله نیز در این راهپیمایی به خبرنگار ایكنا گفت: من هر سال در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابم؛ برای اینكه به اسرائیل و آمریكا بفهمانیم كه ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارند.
وی تأكید كرد كه هر زمان مقام معظم رهبری ندا سر دهند و فرمانی صادر كنند، حتماً ما هم به صحنه می‌یاییم تا از این طریق بتوانیم همچنان حامی راه ولایت باشیم.

شعار مرگ بر آمریكا، شعار همیشگی ماست
مرادی بیان اینكه شعار مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل، شعار همیشگی ماست، گفت: مسلماً آمریكایی‌ها در طرح معامله قرن مانند سایر طرح‌ها و نقشه‌های خودشان شكست خواهند خورد.
لیلی حسینی، دانشجوی 27 ساله هم به خبرنگار ایكنا گفت: مسلئه فلسطین، مسئله اسلام است و ما معتقدیم كه یك روزی امام زمان(عج) ما ظهور می‌كند و من می‌خواهم آن روز هم مثل سرم را بالا بگیرم و در جشنی كه امام زمان(عج) بگیرد، شركت كنم و بگویم من قبل از آن هم بودم و تنها امروز نیامدم.
محمدحسن رضایی، نوجوان 11 ساله هم در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایكنا گفت: من به همراه دوستانم در این راهپیمایی آمده‌ایم تا شعار مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل را سر دهیم.

آمده‌ایم قدرت ملت ایران را به دنیا نشان دهیم
وی افزود: ما می‌خواهیم همچنان قدرت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم تا همه بدانند كه ایرانی‌ها همیشه حضور دارند و از فلسطینی‌ها حمایت می‌كنند.
صدیقه كریم‌پور، بانوی 63 ساله بازنشسته فرهنگی نیز به خبرنگار ایكنا گفت: من برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین آمده‌ام و حضور در این راهپیمایی بر من واجب بوده و بر خودم واجب دانستم كه حتماً در آن شركت كنم.
وی با ابراز امیدواری از اینكه به زودی ظالمان نابود شوند، گفت: آمریكا در طرح معامله قرن باز هم نمی‌توانند هیچ غلطی بكنند و تا زمانی كه این كشور زیر سایه امام زمان(عج) هست هیچوقت و هرگز ظالمان پیروز نمی‌شوند و بالاخره نابود خواهند شد و این وعده خداوند در قرآن كریم است كه حق می‌آید و باطل نابود می‌شود.
بنا بر این گزارش، طبق اعلام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، راهپیمایی روز جهانی قدس در 76 نقطه استان به‌صورت همزمان از ساعت 10:30 آغاز و تا هنگام نماز ظهر و عصر ادامه داشت.
سخنران پایانی این مراسم در شیراز سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد راهپيمايي روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه

ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه

دیگر خبرها

  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه