Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@14:00:23 GMT

معامله قرن نابودشدنی و هرگز محقق نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۷۷۴۵

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد، گفت: ترامپ بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد و معامله قرن را مطرح کرد، اما این معامله نابود شدنی است و هرگز محقق نخواهد شد. به گزارش بلاغ، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی در نماز جمعه این هفته آمل هم‌زمان روز قدس با اشاره به اینکه معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد، اظهار کرد: ترامپ بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد و معامله قرن را مطرح کرد، اما این معامله نابود شدنی است و هرگز محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اعراب به این معامله تن دادند، ولی ملت هایشان با وجود بیداری اسلامی از حزب الله لبنان و رهبری درس می گیرند و نشان دادند که از دست نشانده های غرب پیروی نمی کنند، نمونه آن خبرنگار سنی است که در ترکیه سربریده شد .

امام جمعه آمل با بیان اینکه روز قدس روز بیداری جهان اسلام و روز ظلم ستیزی است، تصریح کرد:معامله قرن نادیده گرفتن کشور فلسطین است، که به برکت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، هرگز محقق نخواهد شد.

وی به دغدغه رهبری اشاره کرد و گفت: در راس حکومت مردم هستند، زمانی که چیزی گران می شود، باید خرید نکنند، تمام دنیا این فرهنگسازی وجود دارد، در گران فروشی باید یک نگاه حاکم شود و آن نخریدن است.

مرتضویی یکی از ویژگی های امام علی ع را مهربانی خواند و تصریح کرد: باید کردار امام برای ما درس باشد، این خانواده کوچک در همه ابعاد زندگی برای تمام بشر حتی غیر مسلمانان درس بزرگی هستند.

وی اظهار کرد: مردم داری، نگاه خیرخواهانه به مردم و فقرا همه باید در زندگی مانقش ببندد، مردم را دسته بندی نکنیم و تمام وجود برای محبت به مردم قرار دهیم، ما نیز باید به سمت فرهنگ قرآنی و دینی برویم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ممیرو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم ممیرو به کارگردانی سید هادی محقق و نویسندگی سید هادی محقق محصول سال 1394 است. ایاز پیرمردی که باعث مرگ همسر و گروهی از اقوامش شده، خود را در مسیر مرگ قرار می‌دهد اما نوه‌اش تلاش می‌کند او را به زندگی بازگرداند. یدالله شادمانی، میثم فرهموند، فاطمه بهادر، پریسا واصلی، مهیار آب‌روان، طلوع جهانبازی و منوچهر اشکویی در این فیلم روزبه رایگا بازی کردند و مجید برزگر این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد