Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مذاکره تاکتیکی دشمن برای اینکه فشارهای وارده توسط آنها بیشتر شود نتیجه ندارد ما قصد مذاکره نداریم. به گزارش بلاغ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه شرط پیروزی و مقاومت داشتن تقوا است، اظهار کرد: تقوایی که از جنس فرار و گریز نباشد و زیر بار مسؤولیت برود همچنین دارای تقوای ستیز و جنگ باشد به فرد میدان آمده مبارزه کر و شهید بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: عزاداری شب‌های قدر در حسینیه‌ها و روزه داری مسلمین و قرار گرفتن آنها در خط ولایت و رهبری نمونه بارز زنده نگه داشتن اسلام است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: امروز مردم در راهپیمایی باشکوه روزقدس ثابت کردند که پیرو خط ولایت و رهبری هستند و مردم ما چون سیدالشهدا برای دفاع از اسلام از مسلمین دفاع می‌کنند.

طبرسی افزود: در شهر ما حسینیه و مساجد زیادی وجود دارد اما باید در کنارش بنیاد مهدویت را پایه گذاری کنیم و با تجهیزات کامل و به‌روز برای شناخته شدن امام زمان به نسل جوان و مردم اقداماتی انجام بدهیم چون ما سرسفره امام زمان نسشستیم و نباید این موضوع را فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به‌خاطر اوضاع اقتصادی در حال کمرنگ شدن است من از مردم و مسؤولان می‌خواهم که این چراغ را روشن نگه دارند که اگر خدای ناکرده این چراغ کم‌سو شود آسیب‌های بدی به‌دنبال دارد.

طبرسی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس را خدا مشاهده کرد و اجر محسنین را نزد خود نگه می‌دارد، امروز مسلمانان با زبان روزه با حضور گسترده از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و از اشغالگران بیزاری جستند، چهل سال است که در روز قدس شرکت می‌کنیم و این راه ادامه دارد، فلسطینی سالیان سال است که به مصادره یهودی‌ها در آمده است و اسرائیل با کمک آمریکا و نفوذی های دیگر توانست در منطقه دوام بیاورد.

طبرسی گفت: امام راحل با اعلام کردن روز قدس همه نقشه‌های آنها را نقش برآب کرد و امروز اسرائیل نمی‌تواند قد بکشد و روزبه روز ضعیف‌تر می‌شود این غده چرکین روزی از بین خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه از نظر سیاسی ایران دیگر مثل سابق نیست، تاکید کرد: این راهپیمایی خصیصه‌های زیادی دارد این راهپیمایی جهانی شد و تحریم، تهدید و فشار در ملت ایران اثر نمی‌کند و ملت ایران راه خودش را انتخاب کرد و آن مقاومت است و بس.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: مذاکره تاکتیکی دشمن برای اینکه فشارهای وارده توسط آنها بیشتر شود نتیجه ندارد ما قصد مذاکره نداریم اطمینانی نداریم یکبار مذاکره کردیم چه شد؟ از برجام خارج شدند ما تعامل سازنده می‌خواهیم نه بازنده، از طرف دیگر آنها برای خودشان همه چیز را نقد می‌خواهند و به نفع خودشان صحبت می‌کنند و به ما وعده‌های نسیه می‌دهند، ما با حضور در راهپیمایی معامله با قرن آنها را محکوم کردیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟

سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه‌گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می‌تواند سالانه تا 33 درصد سود یا بازدهی کسب کند.

سبد درآمد ثابت نوعی سبدگردانی اختصاصی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است که با تشکیل سبدی از کم‌ریسک‌ترین دارایی‌ها مانند سپرده‌ بانکی، صندوق درآمد ثابت، اوراق دولتی(اخزا)، و درصد کمی طلا و سهام(در شرایط صعودی)، سود یا بازدهی بالاتری از سپرده بانکی و حتی صندوق درآمد ثابت کسب می‌کند.

در حال حاضر مجموعه ترنج که 230 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد، خدمت سبد درآمد ثابت را تحت نظارت سازمان بورس ارائه می‌دهد. بازدهی سبد درآمد ثابت ترنج حدودا ۳۳ درصد می‌باشد، که این میزان بسته به ریسک‌پذیری مشتریان تغییر می‌کند. برای مشاوره رایگان با شماره‌ ۰۲۱۷۹۳۲۶ و یا از طریق لینک «سبدگردانی» اقدام کنید.

مراحل ریسک سنجی و تشکیل سبد درآمد ثابت 

ترنج طی فرآیندی میزان ریسک و انتظار بازدهی سرمایه‌گذار را تعیین می‌کند و سپس با تعیین مدیر سبد اختصاصی، دارایی وی را با نام و تحت تملک خود او و نظارت سازمان بورس سرمایه‌گذاری می‌کند؛ مراحل تشکیل سبد درآمد ثابت:

مشاوره و تعیین اهداف سرمایه‌گذاری ریسک‌ سنجی سرمایه‌گذار انعقاد قرارداد سبدگردانی دریافت کد سبد اختصاصی از سازمان بورس تخصیص استراتژیک دارایی‌ها دریافت اعتبار در صورت صلاحدید مدیر پورتفوی از کارگزاری

دریافت اعتبار و افزایش سرمایه اولیه

در سبدگردانی اختصاصی امکان دریافت اعتبار نیز وجود دارد؛ برای مثال افراد با آورده ۲۰ میلیارد تومان بسته به ریسک خود می‌توانند درصدی اعتبار دریافت کنند. برای نمونه اگر سرمایه‌گذار ۳۰ درصد اعتبار دریافت کند با سرمایه‌ اولیه ۲۶ میلیارد تومان سبد اختصاصی خود را تشکیل می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان صفحه «سبدگردانی اختصاصی ترنج» را باز کنید و یا با‌شماره تلفن ۰۲۱۷۹۳۲۶  تماس بگیرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران