Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد، گفت: ‌اگر آنان دچار این اشتباه شوند سپاه و بسیج همانند جنگ هشت ساله شکست مفتضحانه‌ای را به غرب و به‌ویژه آمریکا تحمیل می‌کنند. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در مراسم روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: ما بر اساس سنت و قرآن، خدا را به‌خاطر وجود امت مومن و ثابت‌قدم در دفاع از ارزش‌ها سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ملت ایران 40 سال است که در برابر انواع فشارها و تهاجم‌های استکبار، مردانه ایستادند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، هم از مردم مدینه و هم از مردم عراق زمان اهل بیت(ع) سابقه بهتر و زیباتری دارند.

وی ضمن قدردانی از ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که به این ملت کمک کرد تا در برابر تمام سختی‌ها ایستادگی کنند و در راه دفاع از اسلام ثابت‌قدم باشند و ما نیز وظیفه داریم که قدردان ملت ایران باشیم.

نه به معامله قرن| فرزندان میرزاکوچک جنگلی برای آزادی قدس به‌پا خاستندنه به معامله قرن| سران مرتجع عرب بهره‌ای جز روسیاهی از معامله قرن نخواهند بردنه به معامله قرن| آمریکایی‌ها در کدام مذاکره به ایران امتیاز داده که باز هم بخواهیم با آنها مذاکره کنیم ‌

حاجی‌صادقی با بیان اینکه ملت ایران حساب برخی قصورات توسط برخی مدیران را از انقلاب جدا کرده‌اند خاطرنشان کرد: با وجود همه سختی‌ها و فتنه‌ها و ناملایمات که از جبهه استکبار علیه ملت ایران رخ می‌دهد مردم همواره پای انقلاب ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: مسئولان باید خدمت به ملت را بزرگترین عبادت برای خود بدانند و به فرموده رهبر معظم انقلاب مبارزه با استکبار یعنی خدمت به مردم و هر کسی که در خدمت به مردم توفیق یابد، ارزش کار او از بودن در سنگر جبهه نیز بالاتر است.

وی با اشاره به جنایت اقلیت یهودی‌ها تحت عنوان صهیونیست‌ها گفت: برخی یهودیان فتنه‌گر که از زمان حضرت موسی(ع) با توطئه‌های خود مشکلات مختلفی به‌وجود می‌آوردند تا زمان پیامبر اسلام(ص) نیز مرتکب جنایات مختلف شدند و در دوران پیامبر اسلام(ص) نیز از دشمنان این دین الهی بودند.

حاجی صادقی تاکید کرد: جرم و جنایت یهودیان در ادوار مختلف تاریخ باعث سقوط آنان شد و آنان در زمان پیامبر اسلام(ص) آنقدر ایشان را اذیت می‌کردند که آیاتی در قرآن در تقبیح آنان نازل شد و امروز نیز این رژیم بزرگترین جنایات را در دنیا مرتکب می‌شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از ارتکاب هیچ جنایتی ابایی نداشت گفت: آنها با شعار نیل تا فرات و شکست نیروهای عربی در حوزه‌های مختلف جلو می‌رفتند و اگر انقلاب پیروز نمی‌شد و این قدرت الهی در برابر آنان در منطقه قرار نمی‌گرفت امروز وضعیت آنان اینگونه نبود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: دوران دوم موجودیت این رژیم جعلی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی بود و انقلاب ما نیز از همان ابتدا با قاطعیت و صراحت این رژیم را نامشروع دانست و آرمان ما این بود که اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برنامه‌های انقلاب اسلامی را باور نمی‌کرد گفت: شاهدیم که در این 40 سال وضعیت به‌گونه‌ای شده که سردمداران رژیم صهیونیستی معترفند انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنان را رقم زده و نیازی نیست تا 25 سال آینده صبر کنند زیرا مرگ آنان از هم اکنون اتفاق افتاده است.

حاجی‌صادقی افزود: روزی مشکل اسرائیل، سنگ در دست بچه‌های فلسطینی بود اما امروز آن سنگ‌ها به موشک‌هایی تبدیل شده که اسرائیل نمی‌تواند در برابر آنها مقاومت کند و اگر روزی شعار نیل تا فرات می‌دادند امروز باید برای حفظ موجودیت خود دور تا دور خود را دیوار بتنی بکشند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت روز قدس و ایستادگی ملت ایران، رژیم اشغالگر، اصل موجودیت خود را از دست داده است تصریح کرد: اگر روزی اسرائیلی‌ها می‌توانستند رژیم‌های عربی را چند روزه شکست دهند اما هم اکنون 33 روز و یا حتی 48 ساعته از نیروهای حزب‌الله شکست می‌خورند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست اسرائیل طی 48 ساعت از حزب‌الله را یک عقب‌نشینی تمام‌عیار دانست و افزود: آنها در این شکست با پذیرش همه شروط حزب‌الله و عقب‌نشینی از همه مواضع خود شکست مفتضحانه‌ای را تجربه کردند.

وی افزود: آمریکا که توسط اقلیت صهیونیست‌ها اداره می‌شود حق دارد که از دست انقلاب ملت ایران و سپاه پاسداران عصبانی باشد زیرا به‌خوبی می‌داند که سپاه در هر زمان و با فرمان رهبر معظم انقلاب آمادگی دارد تا همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه و در ابتدا دو پایگاه آن یعنی عربستان و اسرائیل را یکجا نابود کند.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدایت‌ها و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری و با روحیه جهادی رزمندگان خود امروز در عالی‌ترین وضعیت از نظر امکانات و قدرت نظامی، نیروی انسانی، انگیزه و توان و اشراف اطلاعاتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه کوچکترین حرکت دشمنان با پاسخ قاطعانه نیروهای نظامی ایران مواجه می‌شود گفت: انقلاب اسلامی با شتاب به‌سمت آرمان‌های خود در حرکت است و ما امروز از صدور انقلاب حرفی نمی‌زنیم بلکه می‌گوییم انقلاب ما صادر شده است و لشکرهای ما در پی فتح قله‌های مختلف هستند.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه انقلاب در پی فتح قلوب ملت‌ها است تصریح کرد: ملت‌های دنیا ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی را از ملت ایران یاد گرفتند و روز قدس به‌عنوان نماد ایستادگی در مقابل زورگویی‌ها همانند سایر عبادات ماه رمضان ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نگرانی امروز دشمنان ما تنها حزب‌الله لبنان، سوریه و عراق نیست بلکه آنان نگران هستند که حزب‌الله ایران در لندن و واشنگتن سربلند کند و تمام نقشه‌های شوم آنان را در دنیا نقش بر آب کند.

وی با بیان اینکه دشمن ذلت را پذیرفته و انقلاب نیز عزتمندانه به سمت اهداف خود حرکت می‌کند گفت: دشمنان بعد از 40 سال دریافتند که چه عواملی باعث می‌شود مردم با وجود همه سختی‌ها و مشکلات خسته نشوند و در برابر دشمنان بایستند و از آرمان‌های انقلاب و دین دفاع کنند.

حاجی صادقی  افزود: دشمنان دریافتند که ولایت، رهبری و مدیریت مدبرانه، هوشیارانه و با بصیرت مقام معظم رهبری سبب آن شده است که کوچکترین انحرافی در مسیر انقلاب به وجود نیاید و همواره در مسیر مستقیم به‌سمت آرمان‌ها حرکت کند؛ رهبری مقام معظم رهبری، این کشور را حفظ می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به روحیه تولی و تبری خاطرنشان کرد: طبق مفاهیم دینی کفر به طاغوت مقدمه ایمان به خدا است و نمی‌شود هم دلبسته امام علی(ع) بود و هم از معاویه حرف شنوی داشت و انقلاب نیز از همان ابتدا این اصول را رعایت کرد.

حاجی‌صادقی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار داشت: دشمن‌ستیزی یکی از اصول دینی ما است و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا همانند درود بر امام(ره) ارزش دارد و این برگرفته از ادبیات دینی ما است.

وی با تاکید بر تلاش دشمن برای کم کردن میزان نفوذ و تاثیر گذاری کلام رهبر معظم انقلاب در بین ملت افزود: پیوند و انس ملت ایران با ولایت روز به روز بیشتر می‌شود و این انقلاب زیر سایه الطاف الهی و دعای امام زمان(عج) و رهبری از جنس رهبری امام خمینی(ره) انقلاب را از خطرات مختلف حفظ می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه جنس رهبری مقام معظم رهبری از جنس رهبری امام خمینی(ره) است گفت: دشمن نقشه دارد که رهبر سوم انقلاب همانند مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) نباشد اما به لطف خدا و دعای ملت، رهبری سوم این انقلاب به دست امام زمان(عج) خواهد بود.

حاجی‌صادقی از همه قوا خواست که طبق سیاست‌گذاری‌های مقام معظم رهبری عمل کنند و خاطرنشان کرد: فراموش نکنید که نظام اسلامی نظام ولایی است و مسئولان به‌عنوان یک سرباز باید سیاست‌های رهبر معظم انقلاب را به‌خوبی بشناسند و به آن عمل کنند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اگر به جای اعتماد به قدرت‌های غربی به اقتصاد مقاومتی عمل می‌کردیم هم‌اکنون شاهد مشکلات کنونی نبودیم اما هنوز هم دیر نشده ‌و ما از مسئولان می‌خواهیم که در همه صحنه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی همواره سرباز ولایت باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: عامل دوم پیروزی ما استقامت و روحیه جهادی مردم است و دشمن می‌خواهد کاری کند که این روحیه تضعیف شود اما ملت ایران همواره نشان دادند که جان خود را می‌دهند اما دست از دینداری و حفاظت از انقلاب برنمی‌دارند.

حاجی صادقی با تأکید بر افزایش روحیه انقلابی در بین ملت ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران باید دنیا را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنند و این کار با تقویت استقامت فکری و دچار شک نشدن در برابر کافران و مستکبران امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مساجد و ادارات باید برای استقامت عملی خود و ملت تلاش کنند افزود: باید مراقب باشیم که دشمن با شبهات و برنامه‌ریزی نتواند جوانان ما را دچار لغزش و انحراف کند زیرا آنان برای منحرف کردن مسیر انقلاب و ذهن جوانان برنامه‌ریزی‌های گسترده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به معامله قرن بیان کرد: معامله قرن یعنی آنکه دشمنان سعی کنند که مسلمانان را به جان هم بیندازند اما امروز با هوشیاری ملت‌های مسلمان جبهه مقاومت روز به روز قوی‌تر شده و با لطف خدا و ایستادگی ملت پیروزی جبهه انقلاب در یمن نیز نزدیک است.

حاجی‌صادقی معامله قرن را نشان‌دهنده درماندگی و شکست غرب دانست و خاطرنشان کرد: ملت ما از اهل بیت(ع) یاد گرفتند که در برابر زورگویی و مستکبران بایستند و امروزه ما اجازه نمی‌دهیم که کوچکترین آسیبی به انقلاب برسد و دشمنان نمی‌توانند با شعار معامله قرن بار دیگر به منطقه بیایند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد تصریح کرد: اگر آنان دچار این اشتباه شوند سپاه و بسیج همانند جنگ هشت ساله شکست مفتضحانه‌ای را به غرب و به‌ویژه آمریکا تحمیل می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی مسوولان دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: در هیچ دینی به اندازه اسلام، به جایگاه علم بها داده نشده و اسلام پرچمدار حرکت علمی در بین ادیان مختلف است‌.

حجت‌الاسلام جواد مهدوی‌نسب با بیان این که در ناآرامی‌های اجتماعی و همچنین بحران‌های طبیعی، بسیج اولین قشری است که اقدام به خدمت‌رسانی می‌کند اضافه کرد: اگر در ناآرامی‌های سال گذشته بسیج حضور نداشت اکنون شاهد وضعیت دیگری بودیم. نیروهای بسیج در این صحنه بسیار صبور بودند و البته نیروهای امنیتی و عزیزان سپاه نیز با یک نقش پدرانه وارد شدند.

وی ادامه داد: تعداد اندکی از اساتید دانشگاهی هستند که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند اما تیشه به ریشه اعتقادات جوانان می‌زنند و باید این اساتید شناسایی و با همگرایی میان بسیج، نهاد رهبری و مسوولان دانشگاه به آنان تذکر داده شود که در این صورت بیش از ۹۰ درصد اساتید تغییر مسیر خواهند داد. لذا نهی از منکر یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در دانشگاه‌ها انجام شود.

مهدوی نسب با اشاره به فرمایش امام علی(ع) مبنی بر لزوم پرهیز مسلمانان از تفرقه عنوان کرد: متاسفانه در برخی از مراکز علمی، نوعی از اختلافات مسموم دیده می‌شود در حالی که بسیاری از نواقص و ضعف در عملکردها با یک تذکر برادرانه و امر به معروف حل می‌شود، اما گاهی می‌بینیم در قبال این موارد به جای تذکر برادرانه، اقدامات دیگری انجام می‌شود.

او با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات باعث شد بعد از ماه‌ها بمباران، کودکان غزه چند شبی را راحت بخوابند و مردم کشورهای مقاومت و جهان نیز شاد شدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در این نشست گفت: امروز اقتدار ما به برکت ولی فقیه است و تمام نعمات دیگر نیز در سایه این نعمت حاصل شده است. اگر ما امروز امنیت داریم، از فناوری هسته‌ای برخورداریم و استوار در مسیر انقلاب گام برمی‌داریم، همه به برکت وجود ولی فقیه است.

سردار سید هاشم غیاثی افزود:ما باید قدرتمند شویم و یا این که اراده دشمن را بپذیریم و در این ۴۵ سال نشان دادیم هیچ گاه تسلیم نشدیم و نخواهیم شد و باید در تمام حوزه‌ها نیز قدرتمند شویم و بر همین اساس قدرت علمی یکی از مهم‌ترین مولفه‌هاست و باید دانشگاهیان تلاش کنند در این حوزه قوی‌تر از همیشه مسیر را طی کنند.

وی با بیان این که باید برای تحقق مشارکت مردمی مورد تاکید رهبری تلاش کنیم اظهار کرد: ۲۱ بخش در حوزه بسیج اقشار فعال هستند که هر کدام مختص به یک قشر است و هدف از تاسیس چنین شاخه‌ای از بسیج ایجاد زمینه برای مشارکت اقشار مختلف است و برای تحقق این هدف می‌توانیم با نهادهای مختلف تعامل کنیم.

او با بیان این که ایران در حوزه‌های امنیتی سرآمد است اضافه کرد: بسیاری از کشورهای دیگر هم امنیت دارند اما آنها با تهدید مواجه نیستند اما ما با وجود تهدیدها، امنیت داریم و از اقتدار امنیتی برخورداریم و این به برکت وجود ولایت فقیه است.

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است