Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک هلندی قرمزها نقش مهمی در صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

طرفداری - جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی قرمزها، عنوان کرد که قرار نگرفتن در ترکیب اصلی لیورپول در فینال مادرید، برایش ناامید کننده خواهد بود. دو تیم لیورپول و تاتنهام، فردا شب (1 ژوئن مصادف با 11 خرداد) در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است واینالدوم سال گذشته و در فینال کیف، در ترکیب اصلی لیورپول، حاضر بود. 

به گزارش SkySport، مرد هلندی خط میانی لیورپول، در بازی مقابل بارسلونا، از چهارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کار را از روی نیمکت آغاز کرد، اما در نیمه دوم به زمین مسابقه آمد و با به ثمر رساندن 2 گل نقش بزرگی در کامل شدن معجزه آنفیلد ایفا کرد. واینالدوم اما، برخلاف نمایش فوق العاده اش در بازی مقابل بارسلونا، هنوز از حضور در ترکیب اصلی لیورپول در فینال مادرید، مطمئن نیست. او اظهار داشت:

هیچ تضمینی برای بازی کردن وجود ندارد. خواهیم دید چه اتفاقی پیش خواهد آمد. در بازی برگشت مقابل بارسلونا، از حضور نداشتن در ترکیب اصلی عصبانی بودم، اما فکر می کنم که این مسئله، طبیعی است، چرا که اگر بازیکنی با وجود نشستن روی نیمکت باز هم خوشحال باشد، یک جای کار می لنگد. معمولا روال کار اینگونه است که وقتی بازیکنی از مصدومیت بازمی گردد، آرام آرام به ترکیب تیم اضافه می شود تا مشکلی قبلی دوباره پیش نیاید.

واینالدوم ادامه داد:

از حضور نداشتن در ترکیب اصلی تیم در فینال مادرید ناراحت خواهم شد، اما در نهایت همه برای تیم بازی می کنیم. ما در تیممان از همدیگر حمایت می کنیم. هر کسی وظیفه خودش را به خوبی انجام می دهد تا لیورپول در نهایت پیروز میدان باشد. من هر موقع که فرصتی برای حضور در زمین مسابقه داشته باشم، با تمام وجودم بازی خواهم کرد. بنابراین منتظر خواهیم ماند تا ببینیم چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

واینالدوم بارها و در مصاحبه های مختلف اظهار داشته است که لیورپول می خواهد با کسب جام، چنین فصل فوق العاده ای را پایان بخشد. او گفت:

اینجا همه به این موضوع فکر می کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. همه می خواهند با اضافه کردن جام به چنین فصلی، آن را در خاطره ها ثبت کنند، چرا که فصل فوق العاده ای داشتیم و تلاش بسیار زیادی برای کسب افتخار، انجام دادیم. امیدواریم که بتوانیم به این هدف، دست پیدا کنیم. 97 امتیاز در لیگ برتر، بسیار زیاد است، اما برای قهرمانی ما کافی نبود. با این حال، ما تلاش های بسیار زیادی را صرف بهبود عملکردمان کردیم. ما اعتماد به نفس و ایمان لازم برای تبدیل شرایط بد به شرایط خوب را داشتیم و به همین دلیل می خواهیم با قهرمانی، فصلمان را خاص تر کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد