Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی چمران،رئیس سابق شورای عالی استان‌ها ظهر امروز 10 خرداد در پایان راهپیمایی روز قدس در جمع مردم سمنان با بیان اینکه امروز همگان می‌دانند که رژیم صهیونیستی با بحران مواجه شده است، گفت: اسرائیل در برهه کنونی که برابر رزمندگان غزه با شکست مواجه شده دست به هرکاری می‌زند تا شرایط را تغییر دهد اما ما معتقد هستیم که عامل اصلی پیروزی علیه اسرائیل دنبال کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در برابر آن رژیم صهیونیستی شانسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به لطف خدای متعال امروز فراگیر شدن روز قدس موجب نوعی قوت قلب بذای فلسطینیان شده است، تاکید کرد: اتحاد و همدلی رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و محو آن است.

عضو سابق شورای شهر تهران اذعان کرد: امروز دشمن مقابل ایران هر کاری کرده، شکست خورده و ملت ایران اهل مقاومت هستند و لذا ما اعتقاد قلبی داریم که دشمنان اسلام در معامله بزرگ قرن نیز مقابل امت اسلام قطعاً شکست خواهد خورد.

به گفته وی؛ فلسطینی‌ها از انقلاب اسلامی و ملت مقاوم لبنان آموختند که باید با پرچم اسلام و تدین به جنگ با رژیم صهیونیستی بروند که حرکت بر مبنای اعتقادات عامل نقش‌آفرینی حزب‌الله در لبنان شده و در کنار آن فلسطینی‌ها نیز از این امر الگو گرفته اند.

رئیس سابق شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه شکست‌های متعدد صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود، افزود: اسرائیلی‌ها در آخرین نبردی که داشتند دو روز فقط توانستند بجنگند و این نشان دهنده ناتوانی آن‌ها است.

چمران با اشاره به عقب‌نشینی آنان در جنگ‌های مختلف علیه فلسطینی‌ها و امت مسلمان افزود: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مقابل راکت‌های غزه مقاومت کند و این واقعیتی کتمان‌ناپذیر است تا جایی که صهیونیست‌ها درخواست میانجی‌گری برای آتش‌بس کردند.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی یاداور شد: آمریکا می‌خواهد طرح معامله بزرگ قرن را پیاده کند اما با رمز وحدت ملت مسلمان به شکست بزرگ قرن تبدیل خواهد شد و رئیس‌جمهوری آمریکا با ترفندهای خود می‌خواهد امتیاز بیشتری را در این معامله به صهیونیست‌ها بدهد تا فلسطین محو شود.

رئیس سابق شورای عالی استان‌ها اسرائیل را دشمن اصلی مسلمانان دانست و گفت: اتحاد و همدلی رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و محو آن است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن چمران اتحاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • ویدئو| اذعان سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به شکست
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح