Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- راهپيمايي روز جهاني قدس سال 98 از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه همزمان با ديگر نقاط کشور با حضور گسترده مردم سراسر استان تهران آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري آريا از تهران، راهپيمايي روز جهاني قدس سال 98 همزمان با ديگر نقاط کشور با حضور گسترده مردم شهرستان هاي استان تهران آغاز شد و همه مردم يک صدا با مشت هاي گره کرده مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راهپيمايي پرشور مردم شهرري در روز قدس
راهپيمايي روز قدس در شهرري نيز رأس ساعت 10:30 از سه‌راه ورامين شروع‌شده و راهپيمايان پس از پيمودن مسير خيابان فدائيان اسلام، ميدان شهرري و خيابان حرم، در مصلاي بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني (ع) جمع شده و در نهايت راهپيمايان در مراسم اقامه نماز جمعه در مصلا ري شرکت کردند. حجت‌الاسلام‌والمسلمين قمي سخنران اين مراسم است.
راهپيمايي پرشور مردم پيشوا در روز قدس
راهپيمايان شهرستان پيشوا نيز مسير مسجد امام خميني(ره) به‌سوي حرم مطهر امام‌زاده جعفر(ع) را طي کردند.
مؤمنين روزه‌دار پيشوا و وارثان قيام 15 خرداد، درنهايت در حرم مطهر امام‌زاده جعفر اجتماع کرده و دکتر دستمالچيان سفير سابق ايران در کشور لبنان سخنران آماده سخنراني در اين مراسم است.
راهپيمايي پرشور مردم ورامين در روز قدس
در ورامين، وارثان قيام خونين 15 خرداد 42 ، ساعت 11 صبح از ميدان امام حسين(ع) به‌سوي ميدان امام خميني(ره) حرکت کرده و سپس در مصلا صاحب‌الزمان(ع) اجتماع کردند.
سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سيدالشهدا (ع) تهران در جمع راهپيمايان ورامين سخنراني مي‌کند.
دو راهپيمايي ديگر هم در شهرستان ورامين برگزار مي‌شود، که يکي از آن‌ها در شهر جوادآباد و راهپيمايي ديگر در منطقه خيرآباد است.
راهپيمايي پرشور مردم قرچک در روز قدس
راهپيمايي شهرستان قرچک نيز رأس ساعت 11 صبح هم‌زمان با آخرين جمعه ماه مبارک رمضان ، از ميدان امام خميني (ره) اين شهرستان آغاز و تا مصلاي نماز جمعه ادامه پيدا مي‌کند و دکتر نقوي در حال سخنراني است.
راهپيمايي پرشور مردم ملارد در روز قدس
راهپيمايان شهرستان ملارد نيز به‌سوي ميعادگاه‌هاي نماز جمعه حرکت مي‌کنند و اين راهپيمايي در ملارد از ساعت 10:30 صبح روز جمعه 10  خردادماه از مسجد جامع امام صادق(ع) - خيابان امام خميني (ره) ـ خيابان دکتر حسابي ـ بلوار ارغوان ـ مصلا نماز جمعه برگزار شد.
سخنران مراسم شهرستان ملارد حجت‌الاسلام طائب رياست قرارگاه عمار است.
راهپيمايي پرشور مردم رباط‌کريم در روز قدس
مردم ولايت‌مدار رباط کريم نيز مانند ساير نقاط استان تهران با فرياد شعار مرگ بر اسرائيل مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني کوبيدند.
اين راهپيمايي از چهارراه دادگستري ـ تا مصلا حضرت امام خميني(ره) در حال برگزار شد.
راهپيمايي پرشور مردم دماوند در روز قدس
در شهرستان دماوند نيز راهپيمايي روز جهاني قدس از ساعت 10:30 صبح جمعه، از ميدان امام(ره) دماوند آغازشده و راهپيمايان پس از طي مسير راهپيمايي در مسجد جامع دماوند اجتماع کردند. «حجت‌الاسلام حاج‌علي‌اکبري» امام جمعه موقت تهران و رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور در راهپيمايي روز جهاني قدس در راهپيمايي اين شهر حضور يافت. سخنران اين مراسم سردار فروتن است.
راهپيمايي پرشور مردم پرديس در روز قدس
در شهرستان پرديس نيز راهپيمايي از ساعت 10:30 آغازشده و در شهر پرديس طبق سنوات گذشته از ميدان عدالت تا ميدان امام خميني(ره) برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهپيمايي پرشور مردم استان تهران حمايت فلسطين قدس شريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟