Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معامله قرن، توطئه دیگری است که با حمایت آمریکا، سعودی‌ها و اسرائیل در حال اجراست و قرار است به بهانه کمک اقتصادی به مردم فلسطین شهر قدس را به عنوان پایتخت فلسطینیان از مسلمانان بگیرند. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد شاید برای بسیاری از جوانان این سوال پیش آمده باشد که چرا ایران در روابط فلسطین و اسرائیل ورود می کند و آنقدر برای این موضوع اهمیت قائل است که حسین مظفر بعدازظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس خرم آباد در پاسخ به این سوالات، اظهار داشت: 70 سال است که فلسطینیان مظلوم با دسیسه انگلیسیهای ظالم، گرفتار اشغال صهیونیست‌ها شدهاند و این سرزمین مقدس به دست اشغالگران و صهیونیست‌های مهاجری که از سراسر دنیا برای تشکیل دولت صهیونیستی به فلسطین آمده‌اند اشغال و مصادره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آن روز سیاه که توسط فلسطینیان به روز نکبت نامگذاری شده است هفتاد سال می‌گذرد و در این مدت بالاترین تجاوز و ستم به مردم مظلوم فلسطین وارد شده است.

نه به معامله قرن| جلوه‌های باشکوه حضور مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس + تصاویرعضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس: هدف اصلی طرح "معامله قرن" نجات رژیم صهیونیستی از نابودی است«نه بزرگ» مردم لرستان به معامله قرن به‌روایت تصویر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تمام این جنایتها و خباثت‌ها با حمایت سازمان‌های بین‌المللی و نظام سلطه انجام گرفته، عنوان کرد: همین حمایت‌ها سبب شده که جمعیت پنج هزار نفری یهودی‌هایی که در فلسطین سکونت داشتند به شش میلیون نفر افزایش پیدا کند و در مقابل، شش میلیون مردم فلسطین از وطن خود آواره شوند.

درصد مالکیت صهیونیست از 2 درصد به 98 درصد رسید

وی تصریح کرد: به واسطه همین جنایت‌ها بود که دو درصد زمین‌هایی که در اختیار یهودیان فلسطین بود به 98 درصد رسید یعنی صهیونیست‌هایی که مالک دو درصد زمین‌ها بودند الان به 98 درصد زمین های مردم فلسطین مسلط شده‌اند و ملت مظلوم فلسطین را از خانه و کاشانه خودشان آواره کرده‌اند.

مظفر خاطرنشان کرد: در جریان مذاکراتی که تاکنون دولت‌های مرتجع عربی به عنوان حمایت از فلسطینیان انجام دادند، نهایت تلاش آنها به چند جلسه، همایش و مذاکره ختم شد که در هر مذاکره هم باج‌های زیادی به اسرائیل داده شد و کلاه گشادی بر سر فلسطین مظلوم گذاشتند.

وی بیان کرد: برای برخی از مردم و جوانان ما این سوال مطرح است که چرا انقلاب اسلامی ایران تا این حد به مسئله فلسطین می‌پردازد و چرا باید ایران هزینه گزافی را در حمایت از فلسطینیان بپردازد، چرا که موضوع فلسطین و صهیونیست یک مسئله قومی و قبیله‌ای است و به ما ارتباطی ندارد که ورود پیدا کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این قبیل سوالات توسط دشمنان در بین جوانان رواج داده می‌شود تا آرمان‌های امام و شهدا زیر سوال برود اما در پاسخ به این افراد باید بگوییم که مسئله فلسطین، نه یک نزاع عبری - عربی و قومی قبیله‌ای، بلکه مسئله نژادپرستی و سلطه است.

وی افزود: وقتی شهید مطهری، صهیونیست‌ها را یزید زمان معرفی می‌کند و امام خمینی از اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی یاد می‌کند و نیز مقام معظم رهبری چفیه فلسطین  را بر گردنش می‌آویزد و در سخنرانی‌های خود از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند؛ نشان دهنده اهمیت ویژه فلسطین است که به تشریح آن می‌پردازیم.

نقش فلسطین در خاورمیانه

مظفر عنوان کرد: از بعد معنوی، بسیاری از پیامبران الهی در فلسطین مدفون هستند و تعداد زیادی از آنها در این سرزمین مقدس متولد و به پیامبری رسیدند؛ قدس قبله اول مسلمانان، سرزمین اسرا و معراج پیامبر است.

وی تصریح کرد: مسجد الاقصی دومین مسجد پس از مسجد الحرام است که از اعتبار و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بیت المقدس حرم امن الهی شمرده شده که نماز در آن معادل 100 نماز در اماکن دیگراز ثواب برخوردار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: فلسطین در خاورمیانه نیز اهمیت ویژه‌ای دارد چون در شرق دریای مدیترانه و در مجاورت کانال سوئز قرار دارد، حلقه اتصال شرق و غرب و پل ارتباطی بین شمال و جنوب است و گذرگاه های مهمی مانند تنگه هرمز و کانال سوئز دارد؛ به طور کلی خاورمیانه 70 درصد انرژی کشورهای صنعتی جهان را تامین می‌کند.

تفکر خطرناک یهود

وی با بیان اینکه یهودیان سلطه جو و نژادپرست هستند، گفت: یهودیان معتقدند که هر فرد به غیر صهیونیست باید برده‌ای در خدمت آنها باشد و در کتاب‌های خود نوشته اند که ما قوم برگزیده خداییم و دیگران مانند پشه‌های بی مقدار هستند و حق مالکیت با ماست.

مظفر افزود: این تفکر صهیونیست که دیگر ادیان باید تحت سلطه آنها باشند سبب شده که کشتن مسلمانان را بر خود واجب بدانند؛ آنها غیر یهودیان را از سگ پست تر می‌دانند و می‌گویند ما مانند گرگ و بقیه رمه و گله هستند وای به حال روزی که گرگها به گلها حمله کنند آن وقت است که دمار از روزگار آنها در می آورند؛ اینها مضمون کتابهای یهودیان و انحرافاتی است که در تورات ایجاد کرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: آنها می گویند در آخرالزمان حضرت مسیح از فلسطین ظهور می کند که ما یهودیان باید آنجا حضور داشته باشیم و از حضرت عیسی دفاع کنیم چون حضرت عیسی از بیت المقدس می‌آید و مسلمانان در مقابل او جبهه می‌گیرند ولی بعد حضرت عیسی به نبرد با آنها بر می‌خیزد و شکستشان می‌دهد به طوری که چهار میلیون از مسلمانان را قتل عام می کند و حکومت جهانی حضرت مسیح را برقرار می‌کند.

وی تصریح کرد: یهودیان معتقدند زمانی حضرت عیسی ظهور می کند که مسجد القصا تخریب شود چون پیکر حضرت سلیمان در زیر این مسجد قرار دارد بنابراین باید بیت المقدس تصرف و مسجد القصا تخریب شود تا زمینه ظهور حضرت عیسی فراهم شود.

مظفر خاطرنشان کرد: یهودیان اعتقاد خطرناک سلطه اقتصادی بر جهان را دارند تا دیگران جیره خور و برده آنها باشند، همچنین به دنبال سلطه فرهنگی هم هستند به طوری که الان تمام خبرگزاری‌های دنیا از آن صهیونیست است.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها معتقدند که ما کشور بی مرزی هستیم مرزهای ما را خدا تعیین می‌کنند؛ آنها می‌خواهند که کشورهای عراق، ترکیه، اردن، سوریه و ایران را تحت سلطه خود درآورند.

معامله قرن، توطئه‌ای آشکار علیه فلسطین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئله فلسطین و صهیونیست یک مسئله شرعی انسانی جهانی است؛ ما مسلمانان نمی‌توانیم در مقابل این سلطه جویی‌ها و جنایات سکوت کنیم، زیرا پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: اگر کسی فریاد مسلمانی را بشنود ولی سکوت کند مسلمان نیست.

وی افزود: درود بر امام عزیز که با اعلام روز قدس این فتنه صهیونیست‌ها را آشکار کرد و درود بر رهبر انقلاب که با حمایت از آرمان های فلسطین، از هر فلسطینی یک مجاهد قهرمان و شهادت طلب به وجود آورد.

مظفر با اشاره به مسئله معامله قرن، عنوان کرد: معامله قرن، توطئه دیگری است که با حمایت آمریکا، سعودی‌ها و اسرائیل در حال اجراست و قرار است به بهانه کمک اقتصادی به مردم فلسطین شهر قدس را به عنوان پایتخت فلسطینیان از مسلمانان بگیرند و شهر دیگری را به عنوان پایتخت آنها مطرح کنند.

وی تصریح کرد: آنها می‌خواهند مسلمانان را از محل بومی خود خارج، صهیونیست‌ها را مستقر کنند و به بهانه تشکیل دولت صهیونیست بگویند که فلسطین هم می‌تواند دولت داشته باشد اما هیچ اقدامی در زمینه نظامی، سلاح و ارتش نکند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: فلسطینیان در مظلومیت مطلق قرار دارند که حیثیت و سرزمین آنها در مخاطره است و ما مسلمانان باید در رابطه با این مسئله قیام کنیم؛ فلسطینیان خط مقدم ما هستند که جان خود را سپر کرده‌اند وگرنه صهیونیست‌ها عراق و لبنان فلسطین را می‌گیرند.

وی بیان کرد: روز قدس روز اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطین و جنایت‌های سنگین صهیونیستهاست، خداوند وعده داده که هرکس در راه خدا قیام کند مجاهدان را پیروز می کند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای مخفیانه بین عربستان و اسرائیل در طول جنگ غزه خبر داده و آن را فاش کردند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارش خود آورده است: در جریان جنگ غزه، تماس‌های ویژه‌ای به‌صورت مخفیانه برای عادی‌سازی روابط و انعقاد یک توافق تاریخی بین اسرائیل با عربستان سعودی صورت گرفته است.

پیش‌تر «میدل ایست نیوز» به نقل از یک مقام آگاه، جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را که به عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو ختم می‌شود، فاش کرد.

به‌گفته این مقام آگاه، توافق امنیتی دیپلماتیک آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین به مراحل نهایی خود رسیده است و دولت آمریکا درباره آن با ولیعهد عربستان به توافق رسیده است.

به‌گفته این مقام، محور دوم توافق تسهیل دستیابی عربستان به سلاح‌های پیشرفته آمریکاست.

همچنین در محور سوم، دو کشور درباره برنامه هسته‌ای غیرنظامی تابع نظارت شدیدی توافق کرده‌اند که به‌موجب آن عربستان می‌تواند از منابع اورانیوم خود برای رآکتورهای هسته‌ای استفاده کند.

این مقام در ادامه تأکید کرد که در برابر، عربستان متعهد شده است که سرمایه‌گذاری‌های چین در خاک عربستان و نیز روابط نظامی خود با چین را محدود کند و سامانه‌های پدافندی جدید خود را کاملاً با تسلیحات آمریکایی نوسازی کند، تعهدی که منافع بسیاری برای تولیدکنندگان سلاح آمریکایی خواهد داشت و به ارتش‌های دو کشور امکان همکاری متقابل را می‌دهد.

این مقام آگاه تأکید کرد: عربستان به‌ازای همه این توافقات روابط خود را با رژیم صهیونیستی برقرار خواهد کرد با این شرط که «بنیامین نتانیاهو» متعهد به همکاری برای برقراری راه‌حل دودولتی با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطینی پس از اصلاح آن باشد.

کد خبر 848565 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ترور برای بقا
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟