Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@06:44:50 GMT

استقلال شانس آورد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۸۵۸۴

استقلال شانس آورد

باشگاه بن یاس با استخدام وینفرد شفر کمکی بزرگ به استقلال کرد تا باری سهمگین را از دوش خود بردارد.


به گزارش صدای ایران از خبر آنلاین، استقلال برای سال پایانی قرارداد وینفرد شفر ، پسر و دستیارانش باید رقمی نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار هزینه می کرد تا رضایت آنها را بگیرد اما ناگهان پیشنهاد باشگاه بن یاس امارات به مربی تعلیق شده آبی‌ها فرشته نجات‌شان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیر معاون باشگاه استقلال ادعا کرده بود که کل پروسه انتخاب سرمربی جدید و توافق با شفر را با همان حدود۱/۵ میلیون دلار جمع می کنند. آنها تا زمان تعلیق قرارداد شفر پس از بازی پدیده حتی ریالی به این مربی بدهی نداشتند و احتمالا تنها با پرداخت این دو سه ماه با او بی حساب خواهند شد.


البته اگر شفر و پسرش ترفند جدیدی برای استفاده و دریافت کامل مطالبات سال بعدشان از آبی ها و پول قرارداد جدید از تیم اماراتی اجرا نکرده باشند! رهایی استقلال از کابوس شفر بی تردید احتمال عقد قرارداد با مربی خارجی را برای این تیم بیشتر خواهد کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال شفر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان