Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان از دفع یک حمله تروریستی در سنندج خبر داد و اظهار داشت: به‌دنبال خبری مبنی بر اینکه یکی از گروهگ‌های معاند ضدانقلاب و شرور که جیره‌خوار استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بودند، قصد اقدامات خرابکارانه و حمله تروریستی به راهپیمایی روز قدس سنندج را داشتند، شناسایی آنان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات پلیسی و اشراف کامل اطلاعاتی، اعضای گروهک ضدانقلاب در یک عملیات غافلگیرانه قبل از هر گونه اقدام عملی خرابکاری به دام پلیس افتادند و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در این راستا سه نفر از عوامل اصلی گروهک ضدانقلاب، به همراه سه قبضه سلاح کلاش، ۱۳ تیعه خشاب جنگی و ۳۹۰ تیر فشنگ جنگی از آنان کشف شد.

وی گفت: این اعضای گروهک معاند نظام توسط نیرو‌های پلیس در اطراف سنندج دستگیر شدند و عملیات آنان خنثی شد.

سردار آزادی با اشاره به امنیت و آرامش پایدار در استان بیان کرد: مرز‌ها و سراسر استان کردستان کاملاً به‌صورت محسوس و نامحسوس تحت اشراف و کنترل عملیاتی و اطلاعاتی قرار دارد و اجازه هیچ گونه سوءاستفاده‌ای به معاندین نظام نخواهیم داد.

انتهای پیام/ب

جزییات خنثی‌سازی حمله تروریستی گروهک ضدانقلاب به راهپیمایان سنندجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، سرویس اطلاعات خارجی اوکراین (SBU) امروز سه شنبه از بازداشت ۲ نفر که قصد ترور زلنسکی را داشتند، خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، کی‌ یف ادعا کرد که رییس جمهور اوکراین چندین بار از آغاز عملیات نظامی ویژه نظامی مسکو در فوریه ۲۰۲۲ مورد هدف روسیه قرار گرفته است.

به گزارش ایندیپندنت، اوکراین مدعی شد که دو مقام امنیتی این کشور که در توطئه هماهنگ‌ شده اس از سوی روسیه قصد ترور مقامات ارشد کی‌ یف از جمله ولودیمیر زلنسکی را داشتند، بازداشت شدند.

اوکراین مدعی خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور زلنسکی شد

سرویس امنیتی اوکراین ادعا کرد که ماموران روس را در سرویس گارد دولتی اوکراین دستگیر کرده است که برای ترور رئیس‌جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد دولتی برنامه‌ ریزی می‌ کردند.

سرویس امنیتی اوکراین در پستی در کانال تلگرامی خود ادعا کرد: کارآگاهان ضداطلاعاتی و سرویس امنیت ملی اوکراین طرح سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) برای حذف رییس‌ جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد نظامی و سیاسی را خنثی کردند.

این در حالیست که کی یف تا کنون اسناد و مدارکی دال بر اثبات ادعای خود ارائه نکرده است.

کد خبر 6099667

دیگر خبرها

  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»
  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی