Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@17:21:24 GMT

ویندوز به خط پایان نزدیک می‌ شود ؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۹۱۲۱

ویندوز به خط پایان نزدیک می‌ شود ؟

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،   بعد از نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ شایعات و گزارش‌های متعددی مبنی بر تلاش مایکروسافت، شرکت توسعه‌دهنده محبوب‌ترین سیستم‌عامل رایانه یعنی ویندوز مبنی بر جایگزینی آن و ارائه یک سیستم عامل بهتر و کارآمدتر منتشر شد.

 

با اینکه این غول تکنولوژی آمریکایی به طور رسمی معرفی یک سیستم‌عامل جدیدتر و بهتر را تأیید نکرده است اما نیک پارکر، معاون امور مشتریان و فروش دستگاه‌های مایکروسافت، همزمان با حضور در رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۹ در مورد رویکرد جدید مایکروسافت درباره یک سیستم‌عامل مدرن و یکپارچه اظهاراتی را بیان کرد که جنجال و سر و صدای زیادی را در دنیای فناوری به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این جنجال‌ها برای آن است که احتمال می‌رود مایکروسافت تصمیم جایگزینی ویندوز را برای سیستم‌های رایانه گرفته باشد.

 

با اینکه پارکر در این رویداد هیچ‌گونه اشاره‌ای به نام این سیستم‌عامل مدرن نکرد اما به وضوح بیان کرد که مایکروسافت قصد دارد نسل جدیدی از دستگاه‌های رایانه را که مجهز به یک سیستم عامل مدرن و یکپارچه هستند، را آماده سازی کند.

 

بر اساس گفته‌های وی، مایکروسافت باور دارد که معرفی یک سیستم‌عامل مدرن و یکپارچه به صورت پیش فرض برای سیستم‌های رایانه احتمال حملات سایبری، بدافزاری و آسیب پذیری‌های امنیتی را تقریباً به صفر خواهد رساند. در کنار همه این تفاسیر، این سیستم‌عامل قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم اینترنت همراه را نیز خواهد داشت که به کاربران امکان بهره‌مندی از خدمات پرسرعت این نسل جدید از اینترنت را می‌دهد.

 

تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که تمامی تعاریفی که مایکروسافت قبلاً و همچنین در جریان برگزاری رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۹ عامل یکپارچه و مدرن داشته، هیچ شباهتی به سیستم‌عامل کنونی آن یعنی ویندوز ندارد و این بدان معناست که احتمالاً ویندوز در سال‌های پایانی عمر خود به سر می‌برد و شرکت مادر و توسعه دهنده آن قصد دارد به زودی محبوب‌ترین تعامل رایانه در جهان را با یک گزینه بهتر و مدرن تر با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵g و اتصال به سایر دستگاه‌های هوشمند جایگزین کند.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سایبری اقتصاد جام نیوز مایکروسافت ویندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است

همشهری آنلاین- چیزی به پایان لیگ بیست‌وسوم باقی نمانده و استقلال و پرسپولیس فقط ۵۴۰دقیقه دیگر در این فصل بازی خواهند کرد. بعد از این مدت احتمالا تعداد زیادی از یازیکنان حال حاضر از این تیم‌ها جدا می‌شوند. استقلالی‌هایی که احتمال رفتن‌شان خیلی بیشتر از سایرین است در این مطلب معرفی شده‌اند.

رافائل سیلوا


بعد از یک دوره جدایی در پنجره زمستانی امسال به استقلال برگشت تا در نیم‌فصل دوم همراه آبی‌ها باشد اما عملکردش به شکلی بوده که جواد نکونام حالا او را کاملا نیمکت‌نشین کرده است. سیلوا هفته‌های زیادی است که از روز نیمکت شاهد درخشش مدافعان ایرانی در ترکیب استقلال است و بعید به نظر می‌رسد که طی مدت باقیمانده از فصل بتواند یک بار دیگر جایی در برنامه‌های نکونام پیدا کند.

آرمان رمضانی
حتی در ابتدای این فصل نیز کادر فنی استقلال او را در لیست مازاد قرار داده بود و قرار بود باشگاه را ترک کند. اما در ادامه نظر مربیان برگشت و آرمان یک فصل دیگر هم در استقلال ماندنی شد. او هر سال در پایان فصل به لیست مازاد اضافه می‌شود اما ظاهرا راه فرار از این لیست را خوب بلد است.

میلاد فخرالدینی
سن و سالش آنقدر بالا هست که بعد از استقلالی شدن در بازار زمستانی، خودش را در اوج ببیند و دیگر هوس بالاتر رفتن به سرش نزند. میلاد فخرالدینی که یک بار هم در جوانی پیراهن استقلال را پوشیده بود این بار و در سن ۳۴سالگی فقط برای پر کردن خلا یک مدافع راست ذخیره راهی استقلال شده است.

جعفر سلمانی
سلمانی سال گذشته بازیکن موردعلاقه ریکاردو ساپینتو در سمت چپ استقلال بود و ابوالفضل جلالی که به تازگی عنوان برترین گل‌ساز فصل را به خودش اختصاص داده پشت خط او قرار می‌گیرفت. او حالا باید از میان‌نیمکت‌نشینی در استقلال و یا بازی در یک تیم کوچک‌تر یکی را انتخاب کند.

کد خبر 848538 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس