Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیس ورزشی راکتی است که انجام آن می‌تواند به افزایش قدرت و استقامت عضلات کمک کند. این ورزش به صورت سینگل (بین دو نفر) و دوبل (بین دو تیم دو نفره) انجام می‌شود.

طرفداری- ورزش تنیس فواید مختلفی دارد که پنج فایده اصلی آن عبارتند از:

تنیس به شما کمک می‌کند تا چربی‌های بدن را بسوزانیدو به نقل از ایسنا، در هر 45 دقیقه تمرین تنیس حدود 600 کالری سوزانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تنیس کارایی قلبی – عروقی بدن را افزایش می‌دهد زیرا در این ورزش اعضای بدن تحرک زیادی دارند. تنیس شامل حرکات کوتاه مدت و شدید است. در این ورزش فرد حرکات شدیدی انجام می‌دهد و در میان آنها استراحت‌های چند ثانیه‌ای دارد. این نوع حرکات به ماهیچه‌ها اکسیژن رسانی کافی را انجام می‌دهد و به افزایش انرژی و استقامت کمک می‌کند. تنیس ورزش جانبی خوبی برای ورزشکاران حرفه‌ای در دیگر رشته‌ها است. این ورزش شامل تمامی حرکاتی است که در ورزش‌های دیگر وجود دارند. حرکات در ورزش تنیس به یادگیری مهارت‌های حرکتی و افزایش هماهنگی چشم و دست کمک می‌کند. تنیس بیشتر در فضای باز انجام می‌شود. انجام تنیس در زمین‌های سر باز، باعث گرفتن ویتامین D از آفتاب می‌شود. به علاوه شرکت در باشگاه‌های تنیس باعث برقراری ارتباط و شناخت افراد جدید می‌شود. تنیس را می‌توان در تمام سنین انجام داد. بنابراین هیچ وقت برای شروع تنیس دیر نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادمه برگزاری رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در اردن نمایندگان کشورمان در سومین روز بازی ها به مصاف نمایندگان کشور میزبان رفتند.

در دیدارهای انفرادی و دونفره بخش پسران، آراد زینلی با نتیجه ۱-۶ و ۲-۶ از سد حریف خود عبور کرد و در دومین مسابقه انفرادی امیرکسری رنجبر با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶ مقابل دیگر نماینده اردن به پیروزی رسید. در بخش دونفره تیم ایران با ترکیب رنجبر و زینلی با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ رقیب خود را شکست دادند تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نمایندگان نوجوان کشورمان به پایان برسد. به این ترتیب پسران کشورمان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی امروز به مصاف عربستان می‌روند که در صورت برتری در این دیدار شاگردان امیرحسین اسفندیاری راهی فینال می‌شوند.

در بخش دختران و در رقابت انفرادی اول، شایلین ظفریکانی با نتیجه ۰-۶ و ۴-۶ حریف خود را برد و در دومین مسابقه انفرادی، لاوین حکیمی با نتیجه ۶-۷ و ۴-۶ مقابل رقیب خود شکست را پذیرا شد. دربخش دو نفره تیم ایران با ترکیب شایلین ظفریکانی و لاوین حکیمی به میدان رفت و موفق شد با برتری ۶ بر یک و ۶ بر ۲ این بازی را به سود خود خاتمه دهد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم دختران ایران به پایان برسد. تیم دختران کشورمان امروز و در آخرین بازی خود رو در روی لبنان قرار خواهد گرفت که در صورت برتری عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب خواهد کرد.

گفتنی است امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافته‌اند. سرپرستی این تیم بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6088872 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • ۲ عادت ناسالم که بدن را فرسوده و چاق می‌کند
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند