Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@17:17:54 GMT

حضور مردم در روز قدس بی‌نظیر بود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۹۵۸۲

حضور مردم در روز قدس بی‌نظیر بود امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه روزجهانی قدس، یادگار ارزنده، ابتکاری و الهامی امام راحل است، گفت: حضور مردم مانند همیشه بی‌نظیر بود.به گزارش بلاغ، از شهرستان قائم‌شهر، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که بعد از راهپیمایی روز قدس اقامه شد با بیان اینکه روز جهانی قدس، یادگار ارزنده، ابتکاری و الهامی امام راحل است، اظهار کرد: حضور مردم مانند همیشه بی‌نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسرائیل قبل از جنگ جهانی اول وجود نداشت و جنگ جهانی اول با چند هدف آغاز شد که یکی از آنان متلاشی کردن دولت بزرگ عثمانی بود که بی‌کفایتی از خود نشان داد و همین زمینه‌ساز تشکیل حکومت غاصب اسرائیل شد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: با مرور زمان مسلمانان فلسطینی از خانه و وطن خود رانده و آواره شدند و یهودیان از سراسر کشور به آنجا آمدند و این یک ظلم تاریخی است.

معلمی با بیان اینکه همه کسانی که از قدرت‌های استکباری حمایت می‌کنند خوب با هم همصدا هستند، اظهار کرد: آنها برای رسیدن به اهداف پلید خود از اسرائیل حمایت می‌کنند چراکه می‌خواهندآنان را در منطقه تثبیت کنند و البته باید این آرزو را با خود به گور ببرند.

وی ادامه داد: دشمنان، داعش را به وجود آوردند تا مسلمانان را به جان هم بی‌اندازند و اسرائیل نفس راحتی بکشد و از این رو امسال روز قدس اهمیت ویژه‌ای داشت.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر افزود: روز قدس، یادگار امام راحل و روز اعلام برائت از متجاوزین و اعلام حمایت از مظلومان است و با هوشیاری ملت‌های متعهد و مسلمان اهل مقاومت به‌زودی پیروزی به دست می‌آید و دشمن ناکام می‌ماند.

معلمی با بیان اینکه امام راحل، وارث با تعهد و مسؤولیت‌پذیر رسول خدابود اظهار کرد: ایشان در این را ه برای خود شأن و حیثیتی قائل نبود و این عمل برگرفته از فرهنگ قرآنی بود.

وی تصریح کرد: امام با تحمل چندسال رنج و ملامت دوستان، پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم هدیه داد و شایستگی و لیاقت خود را برای رهبری به نمایش گذاشت.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر در پایان گفت: انقلاب اسلامی، امانتی است در دست نسل آینده و سزاوار است هرسال در ایام ارتحال امام، وصیت‌نامه ایشان با خطی خوش و خوانا چاپ شود و در اختیار مردم قرار گیرد تا با خواندن آن حقوق خود را از مسؤولان مطالبه کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)