Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همانند دوران دفاع مقدس جوانانی از نسل انقلاب دارد و شبانه روزی از مرزهای دریایی جمهوری اسلامی پاسداری می کند.به گزارش بلاغ،امیر دریادار حسین خانزادی دقایقی پیش در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ملت ایران اسلامی امرورز با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حماسه غرورآفرین دیگری را خلق کردند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل ( ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده تا در این شرایط روحانی توجه مسلمانان و مردم جهان متوجه مظلومیت مردم فلسطین شود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در جهان قدس شریف را به اشغال خود درآوردند و توجه همه آزادی خواهان جهان به فعالیت های رژیم ضد بشریت، ضد انسانیت و کودک کش متمرکز کرده است.

وی تاکید کرد: باید متوجه باشیم که این لکه سرطانی در غرب آسیا یا همان خاورمیانه به دنبال ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اقدامات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی، گفت: در دوران دفاع مقدس همه دنیا پشت سر دشمنان ما بودند تا بتوانند حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی را متوقف کنند و حتی کشور ما از وارد کردن سیم خاردار تحریم شده بود.

خانزادی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همانند دوران دفاع مقدس جوانانی از نسل انقلاب دارد و شبانه روزی از مرزهای دریایی جمهوری اسلامی پاسداری می کند. 

وی با بیان اینکه سربازان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و با هرلباسی افتخار آفریدند و امروزه ما میراث دار انقلاب اسلامی هستیم و یادآوری آنها روز های گران بهاء سبب غرور می شود، بیان کرد: سختی و دشواری های جنگ تحمیلی نباید فراموش شود و نباید افتخار آفرینی شهدا، جانبازان و ایثارگران را فراموش کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: ملت ایران اسلامی باید به یاد داشته باشند که برای چه ارزش هایی دست به انقلاب زده اند.

خانزادی گفت: عرصه دریایی برای ما جمهوری اسلامی دارای اهمیت بسزایی است و اقتصاد کشور ما نیز از طریق این عرصه است و دشمنان ماهم از طریق دریا و اقیانوس جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افرود: ما از روز اول با تحریم های دشمنان مواجه بوده ایم اما با پشتکار جوانان نخبه توانسته ایم به بالاترین درجه پیشرفت تجهیرات و امکانات دست یابیم.

خانزادی عرصه دریا را اقتدار آفرین و تمدن ساز دانست و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همیشه روی پای خود ایستاده و برای حضور پرقدرت در عرصه دریا توانسته با اتکای به ظرفیت های داخلی و جوانان توانمند توانسته تجهیزات دفاعی نظامی را مقتدرانه بسازد.

وی تاکید کرد: جهانیان باید بدانند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در عرصه قدرت نمایی به پیچیده‌ترین فناوری‌های دفاعی مجهز شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: همانند دوران دفاع مقدس باید روی پای خودمان ایستادگی کنیم و کسانی که در دوران دفاع مقدس به ما سیم خار نمی‌دادند، امروزه هم یک پیچ به ما نمی‌دهند.

خانزادی افزود: خوشبختانه در صنایع موشکی پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته‌ایم و در زمین و دریا دست ما پر و قدرتمندتر از گذشته هستیم.

وی افزود: ملت ایران اسلامی باید بداند که سربازان ایران در همه عرصه‌ها مقتدر و توانمند هستند و ترسوها باید بیشتر از گذشته بترسند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه ملت ما شهادت‌طلبی را یکی از ارزش‌های بزرگ خود می‌دانند و تجهیزات پر زرق و برق آنها هیچگونه تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: به مردم فهیم‌دیار سربداران و ایران اسلامی تعهد می‌دهیم که مظهر اقتدار مردم در عرصه دریا باشیم و دشمن باید بداند این ابزارهای مادی چشم پرکن را باید هرچه سریعتر به خلیج خوک‌ها منتقل کند.

خانزادی تصریح کرد: کسی که در منطقه آتش‌افروزی کند، در ابتدا دامن خودش را می‌گیرد و هراسان مجبور به ترک منطقه می شود و باید برای همیشه از منطقه برود.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که دوران بزن در رو به پایان رسیده و در مقابل هرگونه تهدیدی پاسخ دندان شکنی می دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهداف گام دوم بیانیه انقلاب اسلامی، گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مسیر حرکت روشنی را برای جوانان ما ایجاد کرده است و این بیانیه متوجه تمدن‌سازی و جوانان است ‌و برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور باید بیشتر از گذشته به جوانان اعتماد شود.

خانزادی خطاب به جوانان انقلابی، افزود: جوانان ما باید موثر عمل کنند و جوانان باید متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند و همچنین از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اعتلای نام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در سالیان اخیر ظرفیت های خوبی را برای پرورش جوانان انقلابی ایجاد کرده و نسل پرشور و جوان انقلاب در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ناوشکن‌های تمام ایرانی در عرصه دریا حضور دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پایان یادآور شد: دشمن باید بداند انگشت نسل انقلاب بر روی ماشه است و اقتدار ملت ایران در عرصه دریا را نشان می‌دهیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی

در جریان  تمرین رزمی در سواحل فلوریدا در آمریکا شماری ملوان و تفنگدار دریایی این کشور آسیب دیدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها روز یکشنبه از حادثه برای ملوانان و تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در روزهای گذشته حین یک تمرین رزمی خبر دادند.

وبگاه «میلیتری تایمز» گزارش کرد که در جریان تمرین رزمی در رزوهای گذشته نزدیک ساحل فلوریدا ده‌ها ملوان و تفنگدار نیروی دریایی ایالات متحده مجروح شدند.

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که شماری از مجروحان این حادثه به بیمارستان دانشگاه ساوانا منتقل شدند .

در این حادثه ۲ فروند هواناو «هاورکرافت» نیروی دریایی که برای جابجایی نیروها و مواد از کشتی به ساحل استفاده می‌شوند، سانحه دیدند.

در بیانیه نیروی دریایی آمریکا به دلایل امنیتی به علت حادثه و جزئیات بیشتر اشاره نشده است.

اخیرا نیز نیروی دریایی آمریکا دستور زمین گیر شدن ناوگان جت آموزشی «گاس‌هاک» خود را به دلیل نقص موتور صادر کرد.

سخنگوی آموزش هوایی نیروی دریایی آمریکا از رخ دادن دستکم یک این حادثه مربوط به این جت آموزشی از حین پرواز خبر داد که خلبان را مجبور به فرود اضطراری کرد.

پیشتر نیز یک جت از همین نوع حین ماموریت دچار نقض فنی شده بود.

نیروی دریایی و تفنگداران دریایی آمریکا از این جت برای برنامه آموزشی خلبانی خود برای و مأموریت های ضربتی تاکتیکی استفاده می‌کنند. نیروی دریایی اولین بار در سال ۱۹۹۷ این جت را به ناوگان دریایی عرضه کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان