Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:24:00 GMT

«معامله قرن» به مقاومت قرن تبدیل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۰۲۷۱

«معامله قرن» به مقاومت قرن تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر ناصر ابوشریف، شامگاه جمعه در همایش بین الملی مقاومت اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در روز قدس مسلمانان جهان سخن خود را به وضوح برای همه بیان کردند.

وی افزود: قدس برای فروش نیست بلکه برای تمام ملت های اسلامی بوده و ما از قدس شریف عدول نخواهیم کرد.

ابوشریف با بیان اینکه معامله قرن به مقاومت قرن تبدیل خواهد شد، ادامه داد: رژیم آل سعود با همراه شدن با دولت ترامپ در اجرای معامله قرن به سومین حرم شریف مسلمانان جهان که همان مسجد القصی است، خیانت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عربستان که میزبان دو حرم شریف مسلمانان جهان است، با همراهی آمریکا برای پیاده سازی طرح معامله قرن به ملت فلسطین و آرمان های جهان اسلام و مسجد الاقصی خیانت کرده است.

ابوشریف تأکید کرد: ترامپ هیچ جایگاهی در جهان اسلام ندارد، مگر وی مالک سرزمین های اسلامی و یا اراضی تحت اختیار مسلمانان است که می خواهد با پرداخت پول فلسطینی ها را از موطن خود خارج کند.

وی ادامه داد: بار دیگر و پس از آنکه موضوع معامله قرن مطرح شد وظیفه راهبردی و هدایت ممالک اسلامی به ایران سپرده شد و کشورهای جبهه مقاومت با تاسی از ایران در برابر این توطئه ها ایستادگی خواهند کرد.

ابوشریف یادآور شد: مسجد القصی پاره ای از سرزمین های اسلامی بوده و تکیه ای جدا نشدنی از ممالک اسلامی است؛ این مکان به عنوان دغدغه اصلی مردم منطقه اعم از بحرین، لبنان، سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشور ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ما بزودی شاهد تحقق یافتن وعده های الهی خواهیم بود، گفت: انشالله هر چه سریعتر یهودیان به دست جنبش مقاومت و سپاه پاسداران که سپر مقاومت هستند، از مسجد القصی خارج خواهند شد.

کد خبر 4630427

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گرگان ناصر ابوشریف مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست

یکی از مقامات ارشد حماس با بیان اینکه صهیونیست‌ها به هیچ یک از اهداف خود در جنگ نرسیدند و خیزش دانشجویی در آمریکا و جهان بیانگر آشکار شدن ماهیت وحشی اسرائیل برای دنیاست تاکید کرد در رفح هم چیزی جز شکست نصیب اشغالگران نمی‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دکتر «موسی ابومرزوق» رئیس دفتر روابط بین‌الملل حماس طی سخنانی اعلام کرد که به زودی نشستی میان گروه‌های فلسطینی در چین برگزار می‌شود.

ابومرزوق با ابراز امیدواری درباره پایان دادن به همه اختلافات و شکاف‌ها میان گروه‌های مختلف فلسطینی اظهار داشت که قطب‌های زیادی در جهان وجود دارد که ما به دنبال ارتباط با آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با هر آنچه که دارد از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند، گفت که آمریکا و اسرائیل در آغاز نبرد طوفان الاقصی با همه کشورهای جهان ارتباط برقرار کردند تا این کشورها حماس را محکوم کنند.

این مقام حماس در واکنش به خیزش عظیم دانشجویی برای حمایت از فلسطین که از آمریکا شروع شد و به سایر کشورهای جهان گسترش یافت تاکید کرد که آغاز جنبش دانشجویی در آمریکا و انتقال آن به دیگر کشورهای جهان موید آن است که جهان حقیقت اسرائیل را شناخته است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد فلسطینی‌ها در داخل مرزهای تاریخی این سرزمین بیشتر از تعداد یهودیان است، گفت که آینده ما در سرزمین خودمان فلسطین است.

ابومرزوق تصریح کرد که مقامات صهیونیست دچار شکاف و اختلاف هستند و هر کدام به دنبال منافع خود می‌باشند و این در حالی است که مقاومت به پیروزی اطمینان دارد. همه سران رژیم اشغالگر شکست در برابر حماس را پذیرفته‌اند اما نتانیاهو همچنان علاقه به عربده کشی دارد.

این مسئول ارشد حماس با قدردانی از مردم استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه که الگویی بی‌سابقه از فداکاری و مقاومت در تاریخ خلق کردند تاکید کرد که بیش از 85 هزار تن بمب آمریکایی در غزه افتاد اما مردم ما همچنان به سرزمین خود تعهد دارند و آن را هرگز رها نمی‌کنند. مردم ما با تعهد به سرزمین‌شان همه اهداف علنی اشغالگران از جمله آوارگی اجباری مردم فلسطین را شکست دادند.

 موسی ابومرزوق ادامه داد که یکی دیگر از اهداف اعلام شده دشمن نابودی حماس بود اما اتفاقی که افتاد کاملاً برعکس بود و ملت‌های عربی و اسلامی همگی به شکل بی‌سابقه جنبش حماس را پذیرفتند و آن را در آغوش گرفتند.

وی با اشاره به حمایت‌های نامحدود ایالات متحده و غرب از رژیم صهیونیستی در همه سطوح گفت که اگر آمریکا و کشورهای غربی مداخله نمی‌کردند شکستی که اسرائیل در 7 اکتبر متحمل شده بود در همان ابتدا به عمر این رژیم پایان می‌داد.

رئیس دفتر روابط بین‌الملل جنبش حماس افزود که دشمن صهیونیستی نتوانست به هیچ یک از اهداف خود در جنگ برسد و حتی یک اسیر خود را با زور آزاد نکرد.

وی درباره تهدیدات مقامات صهیونیست برای حمله به رفح گفت که اشغالگران از ورود به رفح می‌ترسند، زیرا این یک رسوایی برای آنها خواهد بود و تنها نتیجه‌ای که نصیبشان می‌شود شکست است. پیروزی مقاومت در راه است و ما نشانه‌های پیروزی را با چشمان خودمان می‌بینیم.

ابومرزوق درباره مذاکراتی که اخیراً در قاهره برای آتش بس و تبادل اسرا برگزار شده نیز اظهار داشت که مواضع دولت آمریکا در این مذاکرات مرتبط با منافع انتخاباتی آن است و از این رو شاهد اظهارات متناقض از جانب آمریکایی‌ها هستیم. اما مقاومت همچنان تاکید دارد که این توافق باید شامل آتش بس دائمی باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شدحماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاب نوعی مقاومت در مقابل تهاجم جهان سلطه است
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه