Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@01:31:58 GMT

احتمال معاوضه نیمار و دمبله توسط بارسا و پاریسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۰۲۹۲

به گزارش ایلنا، این دو انتقال می‌تواند بزرگترین ماجرای بازار را رقم بزند. به گفته جرارد رومرو، خبرنگار مشهور RAC1، بارسا به‌دنبال بازگرداندن نیمار است و خود این بازیکن هم گفته دوست دارد دوباره در نوکمپ بازی کند. به این ترتیب احتمالا عثمان دمبله مسیر عکس را خواهد پیمود.

مذاکرات تازه آغاز شده و انجام چنین انتقالی کار پیچیده‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار بارها گفته از دوران حضور در بارسلونا لذت برده و دوستانی صمیمی در این تیم دارد. به این ترتیب بازگشت او به بارسلونا برای هر دو طرف انتقال مطلوبی خواهد بود. از سوی دیگر، دمبله هم حاضر است راهی PSG شود. اینکه مربی سابق او، توماس توخل هم مربی این تیم است باعث می‌شود احتمال این انتقال افزایش یابد و نکته مثبتی برای این بازیکن به‌شمار می‌رود. دمبله در بارسلونا نتوانسته به اوج عملکردش برسد و البته مصدومیت‌هایی که داشته هم مانع پیشرفت قابل توجه او شده است. به این ترتیب رفتن به فضایی جدید می‌تواند به این بازیکن کمک کند.

اما رابطه بین بارسا و PSG چندان خوب نیست به همین دلیل نیمار باید تلاش قابل توجهی داشته باشد تا این انتقال به نتیجه برسد. در حال حاضر RAC1 اعلام کرده مذاکرات دو طرف دیگر چندان محرمانه نیست و مدیران دو باشگاه تلاشی در مخفی کردن آن ندارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال این کشور در زمین گرانادا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

کسب سه امتیاز این بازی باعث شد که آنها با ۷۶ امتیاز از ۲۶ بازی همچنان در صدر جدول بمانند و اختلاف امتیازشان با رئال مادرید که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها بود به ۱۵ امتیاز برسد و به این ترتیب در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این پنجمین فصل متوالی است که تیم زنان بارسلونا موفق می‌شود در رقابت‌های داخلی اسپانیا به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد ۹ برساند. اتلتیک با پنج، لوانته با چهار و اتلتیکو مادرید هم با چهار قهرمانی پس از آنها قرار دارند.

این تیم حالا آماده است تا در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی لیون به میدان برود و انتظار می‌رود که بتواند این جام ارزشمند را هم بار دیگر از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد